Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Bburago Viper is zeker in van de beste Bburago's naar mijn mening, het was ook mn allereerste model niet te vergelijken met de andere modellen die ik heb van bburago, alleen valt het interieur erg tegen en dat heb ik dan ook wijselijk niet op de foto gezet
@ Ricardo, bedankt dat je me eraan herinnert, donderdag weer wat te doen!
Hele mooie wagen hoor. Heb deze ooit besteld voor een vriend van me en toen zag ik hoe mooi hij was. Ziet er heel leuk uit met die andere rt/10 erbij Mooie aanwinst
Tja ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik houdt het toch liever bij het oude model denk ik. Deze ziet er wat te "onschuldig" uit denk ik.
Maar als vindt het niet erg om te hebben hoor
Ik als Ford-fetishist vind die GT Concept toch wel wat hebben....
Het was zo'n beetje de eerste uiting van het 'New Edge' design dat Ford midden jaren '90 introduceerde, en wat helaas met de nieuwe Focus in gedachten al weer zo ver achter ons ligt
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
GT90 werd gemaakt door Maisto. Ik vraag me alleen af wat je bedoelt met goed oud geworden
Maar was idd in NFS II Ik heb een geprobeerd alle modellen uit deze game bij elkaar te krijgen maar jammer genoeg ontbreken er teveel, welke ook niet geproduceerd worden/zijn ik heb nog wel de Mustang Mach III uit de SE serie, de Lotus GT1 (wel met spoiler) de Nazca C12 en een F50 maar das een Spider
Zijn weer mooie foto's. Heb die Ford hier ook nog ergens staan als het goed is. Qua design lijkt die alweer flink achterhaald moet ik zeggen. terwijl de rest toch wel redelijk tijdsloos aandoet.
Bracer schreef:GT90 werd gemaakt door Maisto. Ik vraag me alleen af wat je bedoelt met goed oud geworden
Ik vind persoonlijk (ow jee, ik ga op een hoop teentjes trappen) de XJ220 en de McLaren tegenwoordig oubollig en suf overkomen, vooral op design gebied. Vroeger vond ik ze erg mooi, maar tegenwoordig niet meer, dat noem ik niet goed oud worden. De GT90 daarentegen die ziet er nu nog steeds modern, zelfs futuristisch uit! (daar was het misschien ook een concept voor.)
Ik vind dus precies het tegenovergestelde als Ricardo!