Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De 250 GTO van Kyosho is zeer natuurgetrouw, prachtig model met mooie details. Jammer dat Kyosho geen Ferrari´s meer mag maken. Bijzonder aan dit model zijn de drie zijsleuven ipv twee. Het is daarom een late uitvoering en zeer zeldzaam. Ook de zeldzame 330 GTO had drie zijsleuven en een gigantische bobbel op de motorkap omdat ander het motorblok niet past Ik ben ook nog op zoek naar deze.
Ferrarifan schreef:De 250 GTO van Kyosho is zeer natuurgetrouw, prachtig model met mooie details. Jammer dat Kyosho geen Ferrari´s meer mag maken. Bijzonder aan dit model zijn de drie zijsleuven ipv twee. Het is daarom een late uitvoering en zeer zeldzaam. Ook de zeldzame 330 GTO had drie zijsleuven en een gigantische bobbel op de motorkap omdat ander het motorblok niet past Ik ben ook nog op zoek naar deze.
Onlangs nog op RétroMobile de CMC-versie bekeken, die is toch nog echt een graad hoger in detail.
Maar uit discussies blijkt dat hij niet correct is?
Brimbrammer schreef:Dit is zo gaaf....
Model ziet er erg goed en gedetailleerd uit maar de Ferrari opzich is al een machtig mooi model.
Al met al een zeer mooie keuze.
Om eerlijk te zijn waardeer ik qua ontwerp eerder een 250 GT Berlinetta Lusso of een 250 GT SWB...
Ferrarifan schreef:De 250 GTO van Kyosho is zeer natuurgetrouw, prachtig model met mooie details. Jammer dat Kyosho geen Ferrari´s meer mag maken. Bijzonder aan dit model zijn de drie zijsleuven ipv twee. Het is daarom een late uitvoering en zeer zeldzaam. Ook de zeldzame 330 GTO had drie zijsleuven en een gigantische bobbel op de motorkap omdat ander het motorblok niet past Ik ben ook nog op zoek naar deze.
Onlangs nog op RétroMobile de CMC-versie bekeken, die is toch nog echt een graad hoger in detail.
Maar uit discussies blijkt dat hij niet correct is?
Het schijnt dat de proporties van de CMC niet helemaal kloppen. De lijnen van het model zijn niet helemaal natuurgetrouw, terwijl Kyosho dit wel goed heeft gedaan. Het detailleringsniveau van de CMC is echter weer beter.
Mooie update en leuk ook die (denk ik) typische jaren 80 folder. Lachen ook dat interieur Buitenfoto's met mooi weer zijn toch altijd de mooiste foto's.