site met sponsorlogo's
site met sponsorlogo's
Ik kwam deze site tegen met sponsorlogo's voor raceauto's:
http://chtiburgring.free.fr/sponsors.htm
Misschien handig voor ombouwers die stickers willen maken.
Zijn er nog meer van dit soort sites?
http://chtiburgring.free.fr/sponsors.htm
Misschien handig voor ombouwers die stickers willen maken.
Zijn er nog meer van dit soort sites?
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
http://www.brandsoftheworld.com
Afbeeldingen zijn met de juiste programma's oneindig uit te vergroten zonder kwaliteitsverlies.
Afbeeldingen zijn met de juiste programma's oneindig uit te vergroten zonder kwaliteitsverlies.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Ow das een makkie
Illustrator van Adobe.
Toch handig een grafische opleiding
Werk zelf momenteel in de autoreclame en belettering dus weet wel hoe die ongein werkt
..Juist, werkt goed!!
Lijnmodellen zijn het met coordinaten ipv beeldpunten (pixels)
Met de coordinaten kun je oneindig vergroten, hij gaat namelijk bij vergroting uitrekenen waar het punt moet komen...en de rest...Dus blijft strak en mooi..
Terwijl bij foto's en Jpg's enzo hij bij vergroting niet weet wat er op de nieuwe beeldpunten moet komen die er door de vergroting zijn bij gekomen..hier bepaald ie door middel van de omliggende punten de kleur voor de nieuwe..
Altijd vervaging dus..
Kijk je tv bijvoorbeeld CSI, vergroten ze altijd oneindig door en maar scherp stellen...jajajaja....
...kan dus niet eh...maar ach who cares...weet toch niemand...ja jij nu
Lesje contouren vs. pixels..
Oi!
M

Illustrator van Adobe.

Werk zelf momenteel in de autoreclame en belettering dus weet wel hoe die ongein werkt

Lijnmodellen zijn het met coordinaten ipv beeldpunten (pixels)
Met de coordinaten kun je oneindig vergroten, hij gaat namelijk bij vergroting uitrekenen waar het punt moet komen...en de rest...Dus blijft strak en mooi..
Terwijl bij foto's en Jpg's enzo hij bij vergroting niet weet wat er op de nieuwe beeldpunten moet komen die er door de vergroting zijn bij gekomen..hier bepaald ie door middel van de omliggende punten de kleur voor de nieuwe..
Altijd vervaging dus..
Kijk je tv bijvoorbeeld CSI, vergroten ze altijd oneindig door en maar scherp stellen...jajajaja....

Lesje contouren vs. pixels..

Oi!
M
- BMW M3 GTR
- BMW M3 GTR
marcel04 schreef:Ow das een makkie
Illustrator van Adobe.
Werk zelf momenteel in de autoreclame en belettering dus weet wel hoe die ongein werkt![]()
..Juist, werkt goed!!
M
Dus dat werkt hetzelfde als bij een Autocad programma (vectoren i.p.v. pixels). Ga ik op mijn werk even uitzoeken, want dan kan ik mooi die bestanden bewerken!

Groeten, Peter
Ja klopt. Allemaal vectoren.
Zal wel ff een voorbeeld geven:
Bij de bestanden vanaf brandsoftheworld moet je ze eerst degroeperen.
Selecteren - CTRL+SHIFT+D
Dan kan je het logo apart aanklikken en vergroten/verkleinen.
Vergroten met dezelfde verhoudingen slepen uit een hoek met Shift ingedrukt.
Marcel.
Zal wel ff een voorbeeld geven:

Bij de bestanden vanaf brandsoftheworld moet je ze eerst degroeperen.
Selecteren - CTRL+SHIFT+D
Dan kan je het logo apart aanklikken en vergroten/verkleinen.
Vergroten met dezelfde verhoudingen slepen uit een hoek met Shift ingedrukt.
Marcel.
Uit m'n hoofd nog de volgende link: http://www.logotypes.ru
De site is niet zo gebruiksvriendelijk (ze hebben er erg veel logo's
en dat houdt in dat je soms veel moet klikken, maar dat kan natuurlijk de moeite waard zijn als je hard op zoek bent naar een logo...).
Het zullen ook vector-afbeeldingen zijn (oneindig vergroten zonder scherpteverlies), het zijn .ai-files (die extensie ken ik trouwens niet). Het programma CorelDraw kan ook met vector-files overweg, dus misschien is het handig om dat programma nog te downloaden. De thumbnails op deze site zijn trouwens niet heel klein, dus in sommige situaties ook gewoon bruikbaar voor je einddoel.
De site is niet zo gebruiksvriendelijk (ze hebben er erg veel logo's

Het zullen ook vector-afbeeldingen zijn (oneindig vergroten zonder scherpteverlies), het zijn .ai-files (die extensie ken ik trouwens niet). Het programma CorelDraw kan ook met vector-files overweg, dus misschien is het handig om dat programma nog te downloaden. De thumbnails op deze site zijn trouwens niet heel klein, dus in sommige situaties ook gewoon bruikbaar voor je einddoel.

marcel04 schreef:De eerdergenoemde Illustrator van Adobe kan ook .ai aan.
Dus eps en ai.
M
Illustrator is alleen een beetje duur pakket

Dan misschien ergens Coral Draw op de kop tikken. of zou iemand voor mij een stickervel kunnen maken als ik de logo eps-bestanden aanlever? Kosten worden uiteraard vergoed!
Groeten, Peter
Op http://www.irfanview.com staat een programma wat zo ongeveer alles qua plaatjes kan openen, esp ook. Ik weet alleen niet of Irfanview het ook laat bewerken. Dit programma is ook handig voor mensen die plaatjes willen resizen, draaien, uitknippen etc etc.
Tevens kan dit programma een foto qua formaat (kb's of mb's) ongeveer halveren en kun je foto's met een iets mindere kwaliteit laten opslaan. Dat zie je met het oog niet maar kan je enorm veel ruimte besparen.
En het mooiste, dit is freeware.
Tevens kan dit programma een foto qua formaat (kb's of mb's) ongeveer halveren en kun je foto's met een iets mindere kwaliteit laten opslaan. Dat zie je met het oog niet maar kan je enorm veel ruimte besparen.
En het mooiste, dit is freeware.