iStreet - collectie kamer
- stormbreaker
- Schaal: 1:18
Re: iStreet - collectie kamer
Je mag niet hopen, je moet het van ze eisen. Je koopt een model van meer dan 400 euro. Anders stuur je 'm terug onder 14 dagen termijn.
-
heb je dit model nieuw gekocht of 2dehands?
De Exoto komt van Marktplaats af, en de spiegels waren mij helaas niet opgevallen.. eigen schuld zeggen we maar
Hoppa, vandaag een mooi model gekocht bij Autopassion.
De Ferrari 312B3 van Niki Lauda zijn eerste seizoen in Ferrari. Gemaakt door GP Replicas, schaal 1/18.

Hoppa, vandaag een mooi model gekocht bij Autopassion.
De Ferrari 312B3 van Niki Lauda zijn eerste seizoen in Ferrari. Gemaakt door GP Replicas, schaal 1/18.

Modellen zien er erg goed uit.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Sooooo this happend today! Vandaag eigenaar geworden van een zeldzame 1/8 model. Namelijk de WRX Rosso Ferrari 643.
Enorm blij met dit model.
Ik wil hem gaan opknappen, aangezien de decals in trieste staan zijn
Nu heb ik al iemand gevonden die de originele decals nog kan leveren. Inclusief de Tabac reclame decals. Binnenkort maar eens bestellen. Nu Voornamelijk schoon gemaakt.
Hier een aantal fotos ! Ding is echt *Thrump accent* huuuuuuuge!

Enorm blij met dit model.

Hier een aantal fotos ! Ding is echt *Thrump accent* huuuuuuuge!

Dat gaat een huuuuuuuge! karwei worden
Maar het komt goed

Maar het komt goed

-
- Moderator
Fraai model zeg. Het merk kende ik nog niet.
Worden er dan ook de decals met een goede en sympathieke rijder geplakt, in plaats van Le Cheauteur?
Worden er dan ook de decals met een goede en sympathieke rijder geplakt, in plaats van Le Cheauteur?
Zijn er ook weinig van.. na de eerste productierun is de fabriek afgebrand.. helaas.rsh_scuderia schreef:Fraai model zeg. Het merk kende ik nog niet.
Alain prost komt weer op de auto. Hij heeft meer succes met deze auto gehad dan Jean Alesi..
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
-
ai niet gezien, mss heb je ondertussen een update ivm de spiegels
terug mooie updates dat je hier geplaatst hebt
beide modellen zijn

beide modellen zijn

Thnx! Heb exoto nu twee keer een mail gestuurd. Krijg helaas geen reactiePorschelover schreef:ai niet gezien, mss heb je ondertussen een update ivm de spiegels
beide modellen zijn![]()
![]()
![]()

Kleine update van mijn display

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zó gaaf om te zien 

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Thnx man!TestaRossa schreef:Zó gaaf om te zien

Alle pagina's weer even doorgekeken en hoewel ik een F1 liefhebber ben is dat op verzamelgebied niet zo. Toch kan ik zeer genieten van je modellen maar ook je foto's zijn erg netjes en dat maakt het kijken ook leuker.
Met de modellen weet je wel de pareltjes uit te kiezen, klasse.

Met de modellen weet je wel de pareltjes uit te kiezen, klasse.

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20