Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoe ervaar je de kwaliteit van Matrix?
Ze hebben vaak mooie en aparte modellen die mijn interesse hebben maar aan de hand van foto's kan ik tot nu toe niet echt een goede inschatting maken als het om de afwerking gaat.
Deze 2000 GT4 doet mij kwa vormgeven veel aan de Opel Manta denken. Wel mooi model trouwens.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Brimbrammer schreef:Hoe ervaar je de kwaliteit van Matrix?
Ze hebben vaak mooie en aparte modellen die mijn interesse hebben maar aan de hand van foto's kan ik tot nu toe niet echt een goede inschatting maken als het om de afwerking gaat.
Deze 2000 GT4 doet mij kwa vormgeven veel aan de Opel Manta denken. Wel mooi model trouwens.
Ik vind de modellen van Matrix altijd erg goed geslaagd.
Maar het is moeilijk te vergelijken omdat ze vaak modellen maken die eens andere fabrikant niet maakt.
Ze zijn niet goedkoop, zeker de limed editie's niet, maar vind het ze het wel waard.
daniel1984 schreef: omdat ze vaak modellen maken die eens andere fabrikant niet maakt.
Dat is juist het mooie van Matrix, anders dan andere.
En het is een Nederlands product.
Tegenwoordig word bijna alles in China gemaakt, maar bij Matrix komt er nog heel veel gewoon uit Nederland.
En dat vind ik ook wel leuk.
Schumi28 schreef:Mooie aanwinst, je foto-diorama is ook geslaagd moet ik zeggen
Dank je wel.
De grijze achtergrond die ik eerst gebruikte is niet meer grijs maar groen tegenwoordig
en dan komen de modellen niet mooi over. Dus dan maar wat anders.
Porschelover schreef:oei ik kan de foto's niet zien
heeft iedereen dit probleem?
Voor zover ik kan zien.
Zie ik alle foto's gewoon.
Ik ben bezig met een site aan het maken waar al mijn modellen op komen.
Ben nog lang niet klaar, maar misschien wel leuk om daar een keertje te kijken.
Hopen dat je daar wel de foto;s ziet.