Nice! Helaas heb ik de toegang tot professioneel printen en laseren niet meer. Zag laatst wel mooi ding wat 3d printen en graveren combineert.iStreet schreef:Ik grafeer zelf op messing. Ideaal voor in een vitrine box.
Type-aanduiding in vitrinekast?
Re: Type-aanduiding in vitrinekast?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Sorry voor de late reactie. Dat is zeker mogelijkSmiley84 schreef:Grafeer je eventueel ook voor anderen?iStreet schreef:Ik grafeer zelf op messing. Ideaal voor in een vitrine box.

Thanks! Ook de combi is zeker mogelijk. Al geef ik zelf de voorkeur aan messing en graveren.St. Paul schreef:Nice! Helaas heb ik de toegang tot professioneel printen en laseren niet meer. Zag laatst wel mooi ding wat 3d printen en graveren combineert.iStreet schreef:Ik grafeer zelf op messing. Ideaal voor in een vitrine box.

Ik heb ook iets geprobeerd voor mijn modellen. Bij mij komt het in losse vitrines. Ik heb alles afgeprint en geplastificeerd. Als ik een vitrine klaar heb zal ik foto posten 

Ben ik wel benieuwd naar.robke95 schreef:Ik heb ook iets geprobeerd voor mijn modellen. Bij mij komt het in losse vitrines. Ik heb alles afgeprint en geplastificeerd. Als ik een vitrine klaar heb zal ik foto posten
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Ook ik ben benieuwdrobke95 schreef:Ik heb ook iets geprobeerd voor mijn modellen. Bij mij komt het in losse vitrines. Ik heb alles afgeprint en geplastificeerd. Als ik een vitrine klaar heb zal ik foto posten