Ricardo schreef: ↑ma 11 jan 2021 10:20
Voor het eerste dat ik hem zie. Ziet er wel gaaf uit.
Ja ik weet ook echt niet meer hoe ik bij hun ben uitgekomen ooit. Maar volg ze al een hele tijd op social media. Het zouden stofdichte, UV beschermde, aardbevingsbestendige vitrinekasten te zijn

Mij gaat het vooral om het stofdichte en dat de banden niet vervormen door het gewicht van de auto's.
Inmiddels heb ik de Lamborghini Espada, Lamborghini Miura SV en een LP640 van Norev verstuurd. Mijn eerste verkochte modellen zijn dus van Lamborghini terwijl ik juist straks alleen nog maar Lamborghini wil over houden?
De LP640 van Norev was al vervangen voor de AutoArt versie
De Espada had een afgebroken antenne en lakschade (Beide al vanaf levering maar te laat gemeld)
De Miura had een afgebroken antenne (zelf gedaan) en ik was eerlijk gezegd wel uitgekeken op de kleur.
Ik heb nu het plan in mijn hoofd zitten om straks een vitrinekast te hebben met de volledige Lamborghini line-up van begin tot eind. Dus ik heb al een behoorlijk lijstje wat ik nog moet inhalen. De Miura en Espada ga ik dus nog terug kopen, de Miura in een kleur die mij meer aan staat en de Espada zonder schade. Al zal de Espada nog even op zich laten wachten, prijzen voor een nieuw/zgan exemplaar zijn echt belachelijk!
Anyways...drie modellen verkocht, de Maybach staat op Ebay en loopt over enkele dagen af. En ook alweer 2 modellen gekocht....
De Huracan Performante (mat oranje) en na 2x een witte Aventador SV misgelopen te hebben op Ebay een exemplaar in Canada in een webshop gekocht, laatste exemplaar voor minder geld dan ze op Ebay te koop staan
Was is nu de handigste manier om hier foto's te tonen, volgens mij is het nog steeds niet mogelijk om direct aan je post foto's toe te voegen/ te uploaden toch?