Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mijn teentjes zijn tegenwoordig van gehard staal Bieck de Ford doet zeker nog futuristisch aan maar wat mij betreft hebben de F1 en XJ220 gewoon een tijdloze air en gewoon mooie vormen, al zijn deze tegenwoordig misschien niet meer de meest opvallende. Dat komt denk ik omdat die vormen bij veel mensen goed vielen en daarom veel gekopieerd zijn.
Wat ik nog steeds jammer vind is dat de Ford Indigo, Italdesign Cala en Isdera Commendatore nooit zijn uitgebracht in 1:18
Wel een gaaf idee eigenlijk om de auto's uit die spellen te gaan verzamelen. Ik ben met het startveld uit Toca2 van codemasters begonnen. BTCC 98 seizoen.
En over die ontwerpen, voor de F1 een Xj220 geldt zoals Polo al zei: "rond=vrouwelijk=mooi", dus ik volg Ricardo. Ik zie van Ford liever de GT40.
Wat ligt er in jullie vijvertje een kikker zijn kop ver op te blazen zeg.
NFS2 leende zich daar idd uitstekend voor, was ook t spel dat mn verzameling heeft gestimuleerd eigenlijk en mochten er ooit nog modellen uit verschijnen staan die ook op de plank
Enneh wat betreft die kikker, zou je niet als dat ff langs je huis kwam scheuren? neeh das gewoon een drijvend lampje dat een beetje heel vuil is geworden
Lijkt er op Remco dat je vanavond de film nog maar even moet gaan bekijken want deze scene komt mij niet bekend voor Even zonder gekheid de foto's zijn weer mooi gelukt.
Bracer schreef:Zoals beloofd mn Bond bakken, apart en in actie
de aston martin is toch natuurlijk het pronkstuk hé dat kan ik als fan alleen maar toejuichen exoto gaat er ook een vanquish uitbrengen, en ik sta op de eerste rij om er een te kopen,waneer is natuurlijk een andere vraag want hij staat nog altijd als preorder op de site trouwens leuke foto's bracer