Vanaf mijn tienerjaren begonnen met het verzamelen van modellen bij de treinbaan en toen eigenlijk me gaan toeleggen op de modellen van Herpa in 1/87. Toen de Private Collectie van hun kwam mij eigenlijk op die modellen gaan toeleggen en volgens mij alle standaard modellen uit de Private Collectie wel gehad. In de tussentijd ook Corvette modellen van Franklin Mint in 1/24 gaan verzamelen. En toen kwam mijn andere hobby, James Bond met de James Bond Car Collectie. En dus die maar gaan verzamelen.
Op een gegeven moment had ik zoveel modellen en vanwege ruimtegebrek alles verkocht. Maar het verzamelen blijft kriebelen en toen ik een Mitsubishi Lancer 2000 Turbo van Neo zag wilde ik eigenlijk alle auto's die ik in het echt gehad heb verzamelen in 1/43.
En dat is nu mijn kleine verzameling. In schaal 1/43.
Mitsubishi Colt van Minichamps, Mitsubishi Lancer 2000 Turbo van Neo, Honda Prelude van Hi-Story, BMW 320i (E30) van Minichamps, BMW 325i (E36) van Solido, BMW 328i Touring (E36) van Schuco en een BMW 325i (E90) van BMW dealer model.
Toen ik ontdekte dat Neo van de Mitsubishi Lancer 2000 Turbo 2 witte modellen en 1 zwart model heeft wilde ik ze alle 3 hebben

. Ik kwam er ook achter dat ze een 4tal rally uitvoeringen hebben, dus die wil ik ook hebben. Ik heb er al 2, 1 staat in bestelling en de laatste ben ik aan het zoeken op eBay, maar die is moeilijk te vinden. Dus als iemand van Neo nummer 45693 Mitsubishi Lancer 2000 Turbo Lombard Rally met startnummer 11 te koop heeft dan houd ik me aanbevolen.
Ik ga nog wel kijken hoe ik foto's moet uploaden.