Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ziehier de foto's van mijn bescheiden collectie!! Ik hoor wel wat jullie ervan vinden...
Excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's, ze zijn genomen met een camera, geen fotocamera maar videocamera. Morgen krijg ik mijn 365GTS/4 en mijn F399, die staan er helaas dus nog niet op.
Hans
Laatst gewijzigd door hanzjepanzje op do 27 sep 2007 15:23, 68 keer totaal gewijzigd.
Dank allen! De gele op de bovenste plank is inderdaad een 246 GTS van Hotwheels. Ik kon m ook niet vinden in het rood zoals de Rode Anson (volgens mij ) ernaast, en toen ik deze gts zag staan voor een prikkie bij een pompstation hier 100m vandaan dacht ik ach...heb toch al een gele 360 en een gele testarossa. Soms vind ik het jammer dat ik ze niet allemaal in het rood heb. Aan de andere kant vind ik de 456GT mooier in het blauw in is de 456 MGT niet verkrijgbaar in het rood naar mijn weten. De laatste modellen die ik koop zijn allemaal rood geweest zodat het toch een beetje de overhand krijgt.
Afstoffen kost idd wel wat moeite en ik vind het niet het leukste klusje ter wereld maar ach als ze weer mooi glimmen dan is het wel de moeite waard geweest en de laatste keer hielp mn vriendin me mee dus dat scheelt ook wel. Die modellen in dat kastje blijven redelijk lang stofvrij, dus als met al valt het best mee
FORZA FERRARI Mooie collectie, Hans. Gelukkig ook een grote verscheidenheid aan typen. Kom nog te vaak verzamelingen tegen met de F40 in tig verschillende kleuren en "race"uitvoeringen.
Alleen rood in de kast is ook niet alles, een ander kleurtje breek de uniformiteit en maakt het niet zo heftig. Is wel zo leuk voor de aanschouwer