Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben nooit echt weg geweest van Fransozen zowel de mensen als de modellen die ze maken. Dit model ziet er toch aardig uit en de foto's zijn weer super van kwaliteit
Dus toch n goede keuze gemaakt iig wat betreft je opmerking over Fransozen ben ik het over het algemeen met je eens maar dit model mocht gewoon niet ontbreken in mn verzameling. De afwerking is niet het allerbeste maar zeker niet slecht te noemen het is dan ook maar een Anson
de franse wagens zeggen mij niet veel ,maar al de rest in frankrijk vind ik wel prima,het doet mij wat pijn te horen dat je niet zo van de franse houd,ben namelijk zelf een halve fransoos zoals je zegd
Mooi werk van Renault die Spider! knap model, en op veel begrip moet je niet rekenen als je een Renault koopt, ben ik hier al gewoon hoor (no offence )
@ Droes, normaal gesproken zou ik er net zo hard aan meedoen , maar over dit model geen kwaad woord (Hij is niet nieuw trouwens, heb deze al n jaar of 3)
dit is zeker een hele mooie aanwinst,ik vraag mij alleen af of de spider in het echt ook vleugeldeuren heeft of is deze enkel veranderd bij dit miniatuurmodel
117ayrton schreef::D de franse wagens zeggen mij niet veel ,maar al de rest in frankrijk vind ik wel prima,het doet mij wat pijn te horen dat je niet zo van de franse houd,ben namelijk zelf een halve fransoos zoals je zegd