Photo etch of plastic?

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Bracer

Photo etch of plastic?

Bericht door Bracer »

Vanmiddag is bij een poetsbeurt de tekst 'Lamborghini' op het achterwerk van mn Autoart murcielago eraf gekomen :? nu is mijn vraag, is dit gewoon plastic of photoetch? ik kan er maar niet achter komen.

Op het eerste gezicht is het metaalkleurig plastic maar het is een beetje krom gaan staan waaruit ik vermoed dat het ook metaal kan zijn.

En natuurlijk hoe kan ik deze het beste erop terugplakken zonder dat de lijm zichtbaar is? Het is een nogal fijn onderdeel dus het moet niet al te grove lijm zijn maar moet het wel stevig vast kunnen houden omdat het anders weer krom trekt.

Alvast bedankt!
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Hey dat is toevallig, paar maanden geleden is mij hetzelfde overkomen, maar dan met de Gallardo van AA. Dat was iig wel photoetch. Heb je geprobeerd de tekst recht te buigen, of veert het dan weer terug? (dan is het denk ik plastic) Ik heb gewoon een minieme hoeveelheid lijm voor plastic modellen (UHU plast) achterop het Lambo tekstje gedaan en het weer op de kont van de Gallardo geplakt, bleef gelijk zitten, gaf geen sporen en het zit er nu nog steeds! :thump_up:

Hoop dat dat helpt!

*EDIT* Geheel op eigen risico, 1:18 24/7 stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele onherstelbare schade aan de lak *EDIT*
Laatst gewijzigd door 1:18 24/7 op do 19 mei 2005 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Bracer

Bericht door Bracer »

Thanks Bieck, zal wel hetzelfde als op de Gallardo zijn dus ik ga m proberen :thump_up:
Afbeelding
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Krijg je er nou van als je te hard over het kontje wrijft.. :mrgreen: :wink:
DTM

Bericht door DTM »

En ik maar denken dat het een stickertje was :doh:
Plaats reactie