Ik ben op zoek naar een 911 997.2 GTS in het wit (Minichamps of iets dergelijks). Heeft iemand deze te koop? Alvast bedankt. Eric
  Ik ben op zoek naar een 911 997.2 GTS in het wit (Minichamps of iets dergelijks). Heeft iemand deze te koop? Alvast bedankt. EricGevraagd Porsche 911 997.2 GTS wit
					Forumregels
Je moet minimaal 50 posts hebben om hier je model te kunnen aanbieden.
Berichten ouder dan 60 dagen worden automatich verwijderd.
Alleen modelauto's te koop aanbieden, al het andere wat niet met modelauto's te maken heeft wordt verwijderd.
	Je moet minimaal 50 posts hebben om hier je model te kunnen aanbieden.
Berichten ouder dan 60 dagen worden automatich verwijderd.
Alleen modelauto's te koop aanbieden, al het andere wat niet met modelauto's te maken heeft wordt verwijderd.
Gevraagd Porsche 911 997.2 GTS wit
Hallo allemaal. Na 45 jaar rijden en restaureren van RC-auto's, ben ik begonnen met het verzamelen van Porsche-modelauto's   Ik ben op zoek naar een 911 997.2 GTS in het wit (Minichamps of iets dergelijks). Heeft iemand deze te koop? Alvast bedankt. Eric
  Ik ben op zoek naar een 911 997.2 GTS in het wit (Minichamps of iets dergelijks). Heeft iemand deze te koop? Alvast bedankt. Eric