Geen jaaroverzicht voor mij. Ik heb honderden modellen op mijn website gezet dit jaar, het merendeel daarvan was natuurlijk niet nieuw.
Daar ga ik in 2026 vrolijk mee verder. Wat brengt het nieuwe jaar nog meer?
- In januari zet ik twee nieuwe collecties online met in totaal bijna 60 Dakar modellen (2 nieuwe, de rest had ik allemaal al)
- Ik heb wat Le Mans Hypercars in bestelling staan zoals de Valkyrie, Jota Cadillac en de Toyota van Nyck de Vries
- In mijn vitrines staan nog heel wat Porsche 956/962 en andere groep C auto's die ik graag wil laten zien
- Dat geldt ook voor nog meer BMW's, Porsche 911 en oudere Ferrari modellen
- Thema's waar ik niet op uitgekeken raak zijn o.a Castrol, Red Bull en Hawaiian Tropic. Martini, Gulf en Jägermeister heb ik aardig uitgespeeld
Ik heb me voorgenomen om het nieuwe jaar iets minder uit te geven aan nieuwe modelauto's en me meer te vermaken met de modellen die ik al heb door meer achtergrondinfo te vergaren van de echte auto's, teams en coureurs en daarmee de website te verrijken. Ook wil ik meer foto's plaatsen, maar dan heb ik mogelijk wel meer serverruimte nodig ...
Maar jullie weten hoe het gaat met goede voornemens ... die worden niet altijd waargemaakt

Houdt
https://modelm43.online/new-and-upcoming-updates/ in de gaten voor de laatste updates
Fijne jaarwisseling allemaal. Ik ga nu voor de hele buurt oliebollen bakken en tot in 2026!