Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ik heb een raceversie van een bmw m3 e30 omgebouwd naar een straatversie en getuned!!! kijk even op mijn site het is de moeite waard en laat even weten wat je ervan vindt (van de bmw)
Mooi en zeker knap gedaan! Zou het zelf (nog) niet durven met zo'n dure auto. Alleen de velgen vind ik zelf ontzettend nep, veel te groot en te plastic-achtig maar dit is een kwestie van smaak.
coolpappa04 schreef:ziet er mooi uit ,alleen spijtig dat de foto's niet echt duidelijk zijn,dus ik ben benieuwd naar meer laat maar komen
ik heb nog wat nieuwe foto,s gemaakt, mischien zijn die iets duidelijker. grt stephan.
de zeteltjes zijn van recaro super mooi deze wil ik ook wel eens vinden voor een model op 1/18,ook de motorafwerking is goed geslaagd keep up the good work stephan