Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

117ayrton schreef:
Donkervoort schreef:De bestikkering bij #11 is scheef? :drool:

:mrgreen: dat zou ook kunnen ,je bent er dicht bij maar je hebt de verkeerde wagen :mrgreen:

Haha, zat ik er toch nog dicht bij! Best een stomme fout als modelfabrikant overigens. :mrgreen:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Best een stomme fout als modelfabrikant overigens.

De verschillen in de bestickering zijn zo groot dat ik me afvraag of er géén sprake is van een livery uit een andere race.....

Ook tegenwoordig duiken per race/rally soms grote verschillen in livery op, bijv. de Ford Focus WRC is in 2003 echt 'tig keer veranderd :think:

Zo niet...dan heeft Decalmeneertje van Solido vreselijk zitten slapen :yawn:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jolly Club schreef:
Best een stomme fout als modelfabrikant overigens.

De verschillen in de bestickering zijn zo groot dat ik me afvraag of er géén sprake is van een livery uit een andere race.....

Ook tegenwoordig duiken per race/rally soms grote verschillen in livery op, bijv. de Ford Focus WRC is in 2003 echt 'tig keer veranderd :think:

Zo niet...dan heeft Decalmeneertje van Solido vreselijk zitten slapen :yawn:

:mrgreen: hier denk ik toch eerder aan de verkoper zijn schuld is want volgens mij heeft hij die verkeerd geplakt ,want toen moest je dat bij solido zelf doen :mrgreen:
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

hier denk ik toch eerder aan de verkoper zijn schuld is want volgens mij heeft hij die verkeerd geplakt ,want toen moest je dat bij solido zelf doen

Dan heeft de verkoper van mijn model net zo zitten slapen, want - kijk maar op de foto - bij mijn auto zitten ze net zo verkeerd ...
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Als je die ene lange baan verder naar links legt en die ander aan de binnenkant dan klopt het wel ongeveer lijkt het wel. Martini Racing decals en al die andere zitten er wel allemaal op zo te zien. Alleen allemaal op andere plaatsen. :?

Misschien door dezelfde persoon gebouwd of een foutje in de tekening. :mrgreen:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik vind het bizar Matt dat je dezelfde foute uitvoering hebt van die Porsche. Heb je deze zelf geplakt of ook zo van ebay?
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Peter Parker schreef:Ik vind het bizar Matt dat je dezelfde foute uitvoering hebt van die Porsche. Heb je deze zelf geplakt of ook zo van ebay?

Afbeelding
dit is de mijne vraag mij af wat er daar mis mee is :mrgreen: :mrgreen:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Denk toch dat de fout bij Solido ligt. Geeft die immers niet aan waar de decals moeten komen.
Houdt er rekening mee dat het hier om speelgoed auto's gaat en niet om verfijnde modellen. Burago is ook zo verschrikkelijk slordig met bestickering 8)
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

jonnoT schreef:Denk toch dat de fout bij Solido ligt. Geeft die immers niet aan waar de decals moeten komen.
Houdt er rekening mee dat het hier om speelgoed auto's gaat en niet om verfijnde modellen. Burago is ook zo verschrikkelijk slordig met bestickering 8)

fout john want bij solido moest je alle stickers er zelf op doen,maar het is soms zeer onduidelijk te zien hoe het moest :mrgreen:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Peter Parker schreef:Ik vind het bizar Matt dat je dezelfde foute uitvoering hebt van die Porsche. Heb je deze zelf geplakt of ook zo van ebay?

Mijn naam is haas,....ik wéét van niks. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Matt Modelautos schreef:

Mijn naam is haas,....ik wéét van niks. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat ik het nu snap, volgens mij heb je deze wagen aan Vic overgedaan en deze heeft hem aan mij over gedaan. :mrgreen:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Psssst Peter, Matt en Mike zijn 2 verschillende personen :wink: .

Kan het trouwens niet zijn wat Jolly zegt, dat het een model van een andere race betreft want dit verschil in livery is wel erg groot.
Laatst gewijzigd door boerke04 op do 26 mei 2005 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

Sorry, deze kan verwijderd worden :oops:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

boerke04 schreef:Psssst Peter, Matt en Mike zijn 2 verschillende personen :wink: .

Kan het trouwens niet zijn wat Jolly zegt, dat het een model van een andere race betreft want dit verschil in livery is wel erg groot.

Ik ben helemaal in de war :doh:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Ik heb een model gekocht wat afwijkt van mijn personen wagens, maar die ik in Suriname vaak zag rondrijden. Waarschijnlijk hebben ze ze overgenomen van Amerika. Het is een Siku model, deuren kunnen mooi open en hoewel hij ruw van opzet is vind ik het een leuke herinnering aanwinst. Ik zit er aan te denken om hem wat aan te passen. De motor is plastic zwart en wil ik zilverkleurig maken en net als in Suriname moet hij vies worden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie