Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Alleen had ik de voorruit niet in het zwart gespoten, lijkt me minder realistisch, maar toch chapeau!!
bedankt voor het compliment,ik was eerst aan het twijfelen om de voorruit wel of niet te spuiten,maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het toch gedaan heb, je kunt het niet zo goed zien op de foto's maar deze is nog doorzichtig ,en ik heb mij gebaseerd op de reclamefilmpjes van sommige nieuwe automodellen waar alle ruiten ook bijna zwart zijn om een wauw gevoel te creëren van "dit is mooi",maar dit is natuurlijk persoonlijke smaak hé.
groetjes peter
Vindt het leuk voor je dat je eenombouw gedaan hebt, maar doe het aub de volgende keer niet meer met een Porsche (ben er niet zo kapot van, hoewel de iedeen zeer creatief waren)
fish88 schreef:echt geweldige wagen alleen 1 punt is wat minder: die uitstekende wielen. als je die veranderd is ie voor mij werkelijk prachtig
bedankt allemaal voor de leuke reactie's,i.v.m de wielen die een beetje uitsteken,ik wou persé de originele banden gebruiken(achter dikker dan van voor)omdat bij de falk velgen er origineel zo van die belachelijke laagprofiel bandjes opzaten dat echt op niets trok en véél te smal was,bij de foto's kan je zien dat ik de oude velgen heb moeten doorslijpen en aan de nieuwe kleven om de originele banden te kunnen gebruiken.omdat er een brede blinkende rand op de velg zit kon ik het wiel niet verder naar binnen brengen wegens plaatsgebrek aan het chassis,op de foto's lijkt het overdreven omdat dit in close up is en door dat de auto niet echt stabiel staat zijn de wielen een beetje naar buiten toe maar iedereen die de wagen in het echt ziet zegt het héél goed mee valt hoor.groetjes peter:dance: