Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Om de meest complete Alonso verzameling ter wereld te krijgen mag die slotracer niet ontbreken ook al ziet ie er vrij beroerd uit, maar de 1:24 maakt al veel goed. Is zeker de eerste 1:24 in je verzameling
ja het is een uitstekend model vind ik. In dezelfde prijsklasse als een 1:43 minichamps, maar dus wel de helft groter, en mooier afgewerkt. Echt een piekfijn model, met ook nog eens een fraaie doos
Een giftbox naar aanleiding van de pole position bij de France Gp in 2004. Limited edition of 1200 stuks, allemaal individueel genummerd, dit is nummer 230.
zover ik weet zijn er 700 exemplaren in Frankrijk dmv een prijsvraag verloot door Renault. De overige 500 zijn denk ik via de Franse Renault dealers gesleten omdat er op de box "Renault Merchandise" staat. De auto is van minichamps, maar er staat nergens op de box de naam Minichamps vermeldt, ik ga vanmiddag nog eens goed kijken