Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb dat model ook in mijn collectie. Op mijn site kun je nog meer foto's vinden van dit model. De richtprijs van dit model ligt op 90 euro. Lijkt misschien duur maar je krijgt er een fantastisch model voor terug.
hallo Frank. Bedankt maar ik heb hem al gehaald, maar dan de LM versie. ikzag ook de straatversie staan, maar die leek zulke glimmende velgen te hebben, en de race versie niet. dus heb ik hem gekocht (was de laatste)
Dat is een heel leuk model wat je hebt aangekocht. Je hebt gelijk als je zegt dat de wielen van de straat Bmw m3 Gtr heel erg glimmen. Dat doen ze namelijk ook heel erg!! Maar vindt dit niet echt een storende factor.
Is jouw Bmw ook zo zwaar?? Dat viel me meteen op toen ik mijn model uit de doos haalde......
Een ieder geval veel plezier met je nieuwe race Bmw m3 gtr en laat eens horen wat je ervan vindt....
Ja, zelfs de onderkant is helemaal voorzien van een speciaal relief! En ook dat je door de bodemplaat een stukje van de uitlaat kan zien aan de binnekant vind ik erg mooi. De bodemplaat wat je aan de onderkant voelt is gemaakt van ijzer. Maar je kunt nu wel het verschil merken tussen andere auto's.
Maargoed je hebt weer een topppertje in je collectie bij!!
Ja klopt, dat ding weegt lood, zal inderdaad wel aan die onderkant liggen, maar het model is echt schitterend, een van de best aankopen uit mijn kleine collectie. vooral de achterbak vind ik allemaal erg mooi gedaan, ook de inhoud.