Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
- hanzjepanzje
F399
rsh_scuderia: Je zegt dat er zoveel van zijn, maar waar dan (van de F399 1:18)? Ik ben op zoek naar een F399, F310, F310B allen schaal 1:18. Als je 1 van deze modellen weet te vinden, hoor ik dat graag. Aangezien ik (nog) niet zo fanatiek ben als jullie en niet zo ver gevorderd heb ik geen idee waar ik moet beginnen te zoeken.
- hanzjepanzje
- hanzjepanzje
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Ik weet niet precies wat ze waard zijn, maar ik zal een schatting doen aangezien er niemand anders gereageerd heeft:
- Rode Porsche GT2: volgens mij een erg bijzonder en gezocht model. Ik denk dat ie 100-150 op zal brengen met doos.
- Zwarte Porsche 911 Turbo: best gezocht model, maar niet zo heel bijzonder. Met doos zal ie denk ik 50-70 euro opbrengen.
- Witte Porsche 911 RS: Ziet ze niet zo heel veel, maar niet echt bijzonder. Ik denk dat ie 35-45 op zal brengen met doos.
Wat ze zonder doos waard zijn weet ik niet, maar misschien heb je hier iets aan.
- Rode Porsche GT2: volgens mij een erg bijzonder en gezocht model. Ik denk dat ie 100-150 op zal brengen met doos.
- Zwarte Porsche 911 Turbo: best gezocht model, maar niet zo heel bijzonder. Met doos zal ie denk ik 50-70 euro opbrengen.
- Witte Porsche 911 RS: Ziet ze niet zo heel veel, maar niet echt bijzonder. Ik denk dat ie 35-45 op zal brengen met doos.
Wat ze zonder doos waard zijn weet ik niet, maar misschien heb je hier iets aan.
De rode GT2 is wel een pak meer waard, is al verkocht voor om en bij de 250 euro ( waar ik van weet, mss zijn er nog voor meer verkocht ) Kheb deze zelf en is inderdaad een Zéér gezocht model.
De witte RS is idd niet zo speciaal, dus 30a40 euro zal je er wel voor krijgen.. De originele verkoopprijs dus ongeveer.
Dan de zwarte Turbo, ik denk ook zo een 50a75 euro..
Ik heb ook de zwarte Turbo S en zo is er onlangs ene verkocht voor 346 euro op ebay !!! dus je ziet sommige modelletjes zijn al kluiiiiiten waard :p
De witte RS is idd niet zo speciaal, dus 30a40 euro zal je er wel voor krijgen.. De originele verkoopprijs dus ongeveer.
Dan de zwarte Turbo, ik denk ook zo een 50a75 euro..
Ik heb ook de zwarte Turbo S en zo is er onlangs ene verkocht voor 346 euro op ebay !!! dus je ziet sommige modelletjes zijn al kluiiiiiten waard :p
? 346 ???? wie betaalt er dat nu voor een relatief zwakke kwaliteit. Koop dan een appelblauwzeegroene en verf hem rood of zwart. Nuja ik heb misschien de eigenaardige ideologie om modellen te beoordelen op mooiheid en correctheid en niet op het aantal dat er van gemaakt zijn. Ik geef toe, het is wel leuk te weten dat het een zeldzaam model is, maar het blijft een model waar veel te veel geld voor gegeven is. Geef mij dan toch maar 6 autoarts ofzo.