Nope Canada vond ik net zo saai. Hier wist je alleen al na ronde 1 wie er allemaal uitvielen.

En ik lever hier ook geen kritiek op Bridgestone en Ferrari. Dit is volledig te danken aan Michelin.
En dat de teambazen nee hebben gezegd is ook niet gek. Er hoeft maar het minste of geringste te gebeuren en je bent daar voor 300 miljoen dollar aansprakelijk. Dus wat dat betreft moeten ze dat soort dingen maar beter regelen op ht circuit. Ze willen wel met hun neus op de baan zitten maar o wee als er iets gebeurd.
En voor een half miljoen euro zou ik mijn wagens ook dat ene belachelijke rondje laten rijden.
Ik heb de hele race gezien. Verder kon ik ook wel om dat publiek lachen.
8 uur rijden -> 50 dollar benzine,
biertjes voor onder de race -> 75 dollar,
een kaartje voor een F1 race -> 250 dollar,
alle deelnemers voor de eerste ronde de pits in zien rijden en stoppen -> Priceless
Maar voor Jean Todt heb ik echt geen compleet geen respect meer. Iedereen heeft de ernst van dit probleem ingezien en laten we eerlijk zijn iedereen weet hoe goed dit voor de sport daar in Amerika is maar ook hier. Het allerminste wat je als teambaas kunt doen is naar die meeting komen. En ik snap echt wel dat er niks aangedaan kon worden zonder dat dit oneerlijk is tegenover Bridgestone teams. Maar om weg te blijven en dan via de Fia te laten weten dat je er zo over denkt...
Begin van het jaar waren 9 teams het eens dat Minardi met de oude wagen mocht starten. 1 team was het niet eens, en dat maakt mij niet uit ook toen waren regels regels, maar toen was hij ook al te laf om dat zelf te komen zeggen. Toen was het ook sturen van het kastje naar de muur.
Todt komt op cruciale momenten gewoon niet opdagen en loopt zo de boel extra te frustreren, maar als ie zelf problemen heeft rent hij naar Bernie en de Fia.