Doornbos in de F1

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

Dat dacht ik ook meteen toen ik het las. We moeten maar hopen dat Doornbos al rond is met Jordan, want er zijn veel mensen die heel veel geld uit te geven hebben om iemand in die Jordan te krijgen. Timo Glock hoor je steeds meer.

Het zou kunnen dat Doornbos al een contract heeft, maar dat Jordan wil wachten met bekend maken om zo de kans te vergroten dat iemand met veel geld zich meldt voor het andere stoeltje. Jordan bepaald immers wanneer zijn rijder bekend wordt gemaakt.
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik hoop echt dat Robert een kans krijgt in die Jordan, sinds 2 jaar kijk ik F1 op SBS en met alle respect voor Albers en zijn fans kijk ik er niet naar uit om een heel jaar zijn naam te horen en interviews over hem te zien.

Plust het feit dat Doornbos het ongelooflijk verdient (Albers ook natuurlijk) maar zoals ik eens ergens heb gelezen, het geluk dat Jos mistte, blijkt Robert te hebben...en in die Jordan kan hij zeker nog wat laten zien.

En Jos...please laat iets weten wat je gaat doen. Nog 1 jaartje racen in de states en laten zien dat je een echte kampioen bent, dat zou mooi zijn.
Jos

Bericht door Jos »

Yurinator schreef:zoals ik eens ergens heb gelezen, het geluk dat Jos mistte, blijkt Robert te hebben...en in die Jordan kan hij zeker nog wat laten zien.

hoe bedoel je dit? Tot aan F1 is jos ook altijd op het goede moment op de goede plek geweest, iets wat ook van Robert gezegd kan worden.
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Had me wat beter moeten nuanceren. Het geluk dat Jos mistte in de F1, zou bij Robert wel een keer aan zijn zijde kunnen staan...zoiets in de aard was het. Gebrekkige woordkeuze/quotering van mijnen twegen. Mijn excuses hiervoor.
Jos

Bericht door Jos »

ah ik snap hem. Nu snap ik alleen niet dat iemand zoiets durft te zeggen...
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Yurinator schreef:Het geluk dat Jos mistte in de F1

Jos miste zeker geluk maar zijn manager heeft ook veel verziekt en dat resulteerde altijd in zitje bij een wat minder team.
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik heb me al suf gezocht naar de site maar kan hem niet meer terug vinden waarop ik het had gezien, had hem graag met jullie gedeeld.
Jos

Bericht door Jos »

sja daar kunnen we nog heel lang over twisten, over Huub (en Raymond in later stadium), ikzelf denk meer en meer dat Jos' rijstijl minder goed past bij zo'n fragiele F1 auto helaas..
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Robert Doornbos heeft afgelopen weekend van Midland F1 de aanbieding gekregen om in 2006 voor hen als coureur te gaan fungeren.

Marco Zecchi, de manager van Doornbos, kreeg op het circuit van Barcelona van Colin Kolles een concept contract uitgereikt. Daarin staat dat hij zonder grote sponsor verplichtingen als één van de twee vast coureurs van het team in 2006 aan de start kan verschijnen.

Doornbos bevestigde deze berichten zelf op een mediadag in de Kuip in Rotterdam. "Natuurlijk ben ik blij dat ik al zo vroeg in het seizoen een aanbieding krijg voor 2006. Mocht het contract getekend gaan worden, dan zal ik één van die mensen zijn die nu al met een grote glimlach op hun gezicht over de paddock lopen."

De manager van Doornbos loopt echter nog niet te hard van stapel. "Het is zeker een mooie aanbieding, maar hij moet nog steeds geld meebrengen. Verder wil ik eerst meer weten over het chassis en de motoren voor volgend jaar. Robert heeft zijn lot in mijn handen gelegd, en ik wil dus absoluut geen fouten maken en zijn toekomst verspillen."

Colin Kolles van Midland wil verder nog niet ingaan op het contract."Hij maakt onderdeel uit van onze plannen voor 2006, en willen dan ook graag dat hij voor ons races gaat rijden. Op de vrijdag laat hij altijd zien dat hij er klaar voor is, maar verder ligt het op dit moment nog te gevoelig om op verdere details in te gaan."

Bron: Formule1Nieuws.nl
Jos

Bericht door Jos »

mooi nieuws voor Robert. Aan de ene kant is het goed om al zo vroeg vast te liggen, dan wordt hij vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe auto. Echter afgelopen winter heeft Robert ook lang getest voor Jordan, zonder contract. De manager van Doornbos wil de opties nog even open houden, dat is een goede zaak denk ik. Zon contract is in elk geval een groot compliment!
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Eind Juni/ begin Juli, gaat Midland al testen met het nieuwe Dallara-chassis. Dus Robert zal hierin ook bij betrokken worden :thump_up:

Maar het is natuurlijk een geweldig compliment :worshippy: Dat betekent dat ie niet voor niets vrijdagen loopt te zweten :lol: Ook legt Midland geen tijdsdruk op zijn besluit, dus hij heeft het hele seizoen nog om te denken. :thump_up:

http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=10533
Ik was deze URL vergeten :doh:
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Robert heeft een 'grote vis' gevangen, waarbij het natuurlijk gaat om sponsering. :thump_up: Namelijk KPN, hetgene ook al te zien is in Frankrijk (op de helmet, weer een nieuw design :doh: )

Nu komt dat race stoeltje wel heel dicht bij. Kan die de baan aan gaan vegen met ene Albers :thump_up:

http://f1.racing-live.com/photos/2005/m ... po_124.jpg
motorhead
MAF Adviseur

Doornbos met KPN naar Minardi?

Bericht door motorhead »

Het gonst van de geruchten omtrent Robert Doornbos in de paddock van het circuit van Magny-Cours. Vrijdag kwam de Nederlander plotseling met KPN logo's de baan op, vandaag gaat het gerucht dat de coureur een voorcontract met de Formule 1 renstal van Minardi heeft ondertekent.

Zonder enige aankondiging, wat gebruikelijk is in de Formule 1, pronkte de logo's van KPN vrijdag plotseling de Jordan en helm van Doornbos.
"Het gaat voorlopig om een contract voor twee races", aldus een woordvoerster van Jordan. "Har Muermans heeft Robert Doornbos en KPN tijdens de Grand-Prix van Monaco met elkaar in contact gebracht. De gesprekken zijn goed verlopen waarna KPN hier voor het eerst op de auto staat."

"Voor KPN is het een nieuw gebied van sponsoring, voorlopig experimenteren zij. In Engeland zullen de logo's van KPN van ook op de Jordan te zien zijn, daarna bekijkt KPN of men doorgaat met de sponsoring. Voorlopig is KPN erg tevreden."

Doornbos was dit weekend niet alleen bij Jordan te vinden. De Nederlander ging op bezoek bij Minardi. De teamgenoot van Christijan Albers, Patrick Friesacher, kampt namelijk al enige tijd met een betalingsachterstand. Het gerucht gaat dat de Oostenrijker uit zijn auto wordt gezet als hij niet voor aanstaande zaterdag betaald.

"Ik kan hier weinig over zeggen", aldus teambaas Paul Stoddart. "Iedereen weet dat Minardi coureur nodig heeft die geld meebrengen. Op dit moment is Patrick Friesacher onze coureur, meer wil ik er niet over kwijt."

Opvallend is wel dat de managers van Zsolt Baumgartner, Bas Leinders, en Robert Doornbos nadrukkelijk met Paul Stoddart werden gesignaleerd. Volgens de website F1Racing.net heeft Doornbos inmiddels een voorcontract met Minardi ondertekend. Dit betekend dat als Friesacher niet voor aanstaande zaterdag betaald dat Doornbos dan tijdens de Grand-Prix van Duitsland op de Hockenheimring zijn stoeltje zal overnemen.

Bron: F1News.nl
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik snap dat Robert wil rijden, maar waarom bij Minardi??? :shock:
Gerben Olsder
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

ja waarom nou niet nog even geduld hebben.
Maak niet dezelfde grote fout als Jos verstappen!!!
Als je zo goed bent komt er ook wel een beter stoeltje beschikbaar denk ik zo.
Robert, geduld...!!

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Plaats reactie