GP Frankrijk
- Donkervoort
- Jolly Club
- hanzjepanzje
- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Jos schreef:Wietske is een lekker mokkel, en Alonso heeft geweldig gereden
Twee punten waar ik het helemaal mee eens ben

Ondanks dat er niet veel actie was vond ik het toch een mooie Grand Prix. McLaren heeft het vandaag echt geweldig aangepakt, Kimi heeft fantastisch gereden en het mooiste van alles vind ik nog dat ie tijdens de persconferentie toch nog teleurgesteld is dat ie niet heeft gewonnen

- Jolly Club
Blij dat ze allemaal weer meereden vandaag, is toch een stuk spannender
Het Spaanse haantje en de Finse Mompelkoning deden het allebei geweldig, en Schumacher heeft alles gepakt wat er in zat, en dat was vandaag niet heul veul helaas
Maar tot ronde 49 was het niet heel spannend, maar daarna......damn...wat heb ik lekker op de bank liggen slapen
Alonso wordt verdiend kampioen, maar heeft 'ie er dit jaar al eentje op de baan ingehaald
(zwakke broeders op een ronde zetten niet meegeteld
)

Het Spaanse haantje en de Finse Mompelkoning deden het allebei geweldig, en Schumacher heeft alles gepakt wat er in zat, en dat was vandaag niet heul veul helaas

Maar tot ronde 49 was het niet heel spannend, maar daarna......damn...wat heb ik lekker op de bank liggen slapen

Alonso wordt verdiend kampioen, maar heeft 'ie er dit jaar al eentje op de baan ingehaald

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -