Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De banden zijn misschien 'iets' te dik, maar bij de echte zijn ze ook veel dikker dan de voorbanden. Ik vond het eerst ook, maar misschien is het gezichtsbedrog? (laten we het hopen )
Hier een foto van de echte. Daar kun je zien hoeveel de achterbanden dikker zijn dan de voorbanden:
toen ik de Enzo voor het eerst zag op de officiele foto's dacht ik echt WAT IS DAT VOOR DING!??! totdat je dat apparaat in het echt ziet en dan vallen alle negatieve vooroordelen van je af, wat een ding! Fantastisch! je wilt er gewoon niet bij weg lopen. Een van de mooiste Ferrari's ooit naar mijn mening.
hanzjepanzje schreef:toen ik de Enzo voor het eerst zag op de officiele foto's dacht ik echt WAT IS DAT VOOR DING!??! totdat je dat apparaat in het echt ziet en dan vallen alle negatieve vooroordelen van je af, wat een ding! Fantastisch! je wilt er gewoon niet bij weg lopen. Een van de mooiste Ferrari's ooit naar mijn mening.
ja toen ik hem op de autorai 2003 zag was ik echt verbaasd hoe mooi dat ding is want eerst vond ik hem ook niet zo mooi
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jah echt super hoe dat ding ligt, hoe machtig hij van achter hij van voren en van achter lijkt (vooral van achter) en hoe supersonisch snel hij van de zijkant lijkt. Meer dan super!