Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
117ayrton schreef::D ik zie peter nog verhuisen met gijs naar rusland,praat al goed russis.
Naar Sint Petersburg

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Deze aankoop zal ik even moeten uitleggen. In 2 Modelauto bladen in Nederland werd aangekondigd dat bij Marskramer een alleraardigst vrachtwagenmodel uit had gebracht voor een mini prijsje schaal 1:87. Nu was ik in de stad en wachtte tot mijn kinderen klaar waren in een andere winkel en zag dat ik naast de Marskramer stond. Voor 2 euro kon ik hem niet laten liggen, mijn vrouw zuchtte alleen
Vic ze zei dat je gelijk hebt dat ik alles met wielen spaar!
Merk Edocars, made in China prachtig gedetailleerd met apart in een zakje de buitenspiegels. De getrokken wagen is minder bovenop maar de details zijn weer heel goed.
Wat ik ook aardig vind is dat Jan de Rijk Logistics echt bestaat.

Merk Edocars, made in China prachtig gedetailleerd met apart in een zakje de buitenspiegels. De getrokken wagen is minder bovenop maar de details zijn weer heel goed.

Wat ik ook aardig vind is dat Jan de Rijk Logistics echt bestaat.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op ma 11 jul 2005 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
117ayrton schreef::D sorry peter ,maar onze vrouwen kennen niets van wagens,erger nog ze delen onze passie niet voor die modellen wereld
Er zijn vrouwen die ook model wagens sparen, maar ik zie ze niet. Frank is er met 1 getrouwd en op een Siku forum is er ook een verzamelend echtpaar. Maar verder op beurzen en winkels zie ik voornamelijk mannen. Je hoeft daar niet rond te hangen voor een date.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
De afgelopen weken heb ik ook aardig wat modellen bij gekocht, die ik graag wil showen, maar ik begin rustig met een model van een medeforum lid, wat ik kon overnemen.
Het is een plastic Siku V serie model van een Mercedes. Op de foto staat hij naast mijn DS. Afmeting is ongeveer 1:55.
Ik sta trouwens open voor Siku's van forum leden, niet de moderne van nu, maar de V serie (plastic en metaal) en de Super serie (dat zijn die met Siku opdruk op de wielen of met groene ramen). Mail me eens als je nog wat in je oude speelgoed kist hebt liggen!
Het is een plastic Siku V serie model van een Mercedes. Op de foto staat hij naast mijn DS. Afmeting is ongeveer 1:55.
Ik sta trouwens open voor Siku's van forum leden, niet de moderne van nu, maar de V serie (plastic en metaal) en de Super serie (dat zijn die met Siku opdruk op de wielen of met groene ramen). Mail me eens als je nog wat in je oude speelgoed kist hebt liggen!