Eindresultaat: Lammertink Porsche VERVOLG!!!!
- hanzjepanzje
Zo net terug van een superdag op het Circuit van Zandvoort waar dit weekend de Porscheday's zijn.
Gelukkig waren de mannen van Lammertink ook aanwezig.........dus je raadt het al. Deze jongen is effe een paar rondjes mee geweest met een GT3 Cup Porsche.
Wat een acceleratie zit daarin zeg, weet dan ook niet meer te vertellen dan dat iedereen die kans een keer zou moeten krijgen.
Rijder was dit keer Dirk Schulz.
Foto's zijn heel erg verkleind, dus let niet op de kwaliteit ervan.
Waar zo'n modelauto al niet goed voor is
Gelukkig waren de mannen van Lammertink ook aanwezig.........dus je raadt het al. Deze jongen is effe een paar rondjes mee geweest met een GT3 Cup Porsche.
Wat een acceleratie zit daarin zeg, weet dan ook niet meer te vertellen dan dat iedereen die kans een keer zou moeten krijgen.

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Bracer schreef:Daar heeft Matt dan toch een kansje laten lopen zegsuperactie van ze
Bart had me netjes op de hoogte gebracht en ook uitgenodigd.

Maar soms laten gezondsheidsredenen het niet toe om eens lekker een rondje mee te scheuren. Ik heb nog niet zo lang geleden 2 protheses in mijn onderrug gekregen, en het dan ook zééér onverstandig om dan in zo'n bolide te kruipen. Hoe erg ik het ook vind.

@Bart, mag je eind van de maand in Spa weer mee.?

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Matt Modelautos schreef:Bracer schreef:Daar heeft Matt dan toch een kansje laten lopen zegsuperactie van ze
Bart had me netjes op de hoogte gebracht en ook uitgenodigd.![]()
Maar soms laten gezondsheidsredenen het niet toe om eens lekker een rondje mee te scheuren. Ik heb nog niet zo lang geleden 2 protheses in mijn onderrug gekregen, en het dan ook zééér onverstandig om dan in zo'n bolide te kruipen. Hoe erg ik het ook vind.![]()
![]()
@Bart, mag je eind van de maand in Spa weer mee.?
Heb bijna toestemming, moet namelijk in de kostprijs meeberekend worden. Anders is het een klein bedrag.
Bart schreef:Zo net terug van een superdag op het Circuit van Zandvoort waar dit weekend de Porscheday's zijn.
Lachen man! Ik was er ook, ben net terug! Was echt top!

Als het in deze topic mag zal ik ook nog wat foto's posten.
Edit: zie net dat jij gister geweest bent!