Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het lijkt mij leuk om een topic te openen waarin we mooie actiefoto's kunnen plaatsen uit de autsport. Leuk natuurlijk als je die foto zelf hebt maar dat hoeft niet.
Melbourne 2001, Villeneuve vliegt over Ralf Schumacher heen. Een wiel van Villeneuve raakt een marshall die hierdoor overlijdt.
Ik weet niet over het hoe, wie, wat en waar van deze foto. Maar op m'n werk hangt er een poster van deze foto aan de muur, en elke keer als ik 'm zie vind ik het weer geweldig om naar te kijken!
Volgens mij is dit de crash van Ralf Schumacher die zichzelf lanceert over de staart van Barrichello in de eerste bocht na de start van de GP van Melbourne in 2002. Maar pin me dr niet op vast
ja daar heb ik ook een poster van op hangen op mijn kamer. en die crash van dumbreck had ik in het echt gezien op zandvoort is wel schrikken om een dtm wagen helemaal total loss te zien maar gelukkig was alles oke (behalve dat jeroen zijn nieuwe vectra moest inleveren )
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ik heb vroeger heel veel gefotografeerd langs de baan. Eén van de leukste klappers die ik ooit voor de lens had was deze uit de Duitse VW Polo cup. Locatie is de chicane in Zolder.
hahaha jah dat was wat! Ik meen me te herinneren dat zowel Schumacher als Verstappen er omheen reden en dat Coulthard de aanstichter was...haha was een mooi moment in F1
Schumacher zat al vóór de crash. En Jos werd helaas op t laatste moment aangetikt waardoor zijn achterband sneuvelde. Hij ging naar de pit en viel later in de race uit met een opgeblazen motor (in de regen, hoe vaak gebeurt dat...)
B.A.Z. 10 schreef:Ik heb er geen informatie over ,maar ze stonden al een tijdje op me computer.
Dat was de Indianapolis 500 in 1995 en de man in die wagen is Stan Fox die tegen de wagen van Eddie Cheever gelanceerd werd tegen de muur waardoor de hele monocock letterlijk explodeerde. Na vele maanden van revalidatie is hij er toch weer helemaal bovenop gekomen.
Helaas moest hij in 2000 het leven laten toen hij met iemand mee reed. Hoe gek kan het lopen