Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ha die oude porsche's die roepen jeugdsentiment op , ik weet dat mijn vader nog met zo een porsche heeft gereden in het jaar 1958 in de kongo was toen 7 jaar.vraag mij niet naar het type want dat weet ik dus niet meer.doe in ieder geval zo voort john
Zoals ik verteld had was mijn Ferrari 225 S Spyder beschadigd aangekomen. Met de verkoper had ik de deal afgesloten dat ik een ander mooi model kon uitzoeken waar hij me een korting van EUR 18,00 op zou geven. Het is deze geworden:
Maserati Birdcage (Progetto K)
bijbetaling EUR 1,54 en het ruitje van de \ferrari zit er al weer opgelijmd
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 30 jul 2005 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
In dat geval, laat ik graag mijn laatst binnengekomen model zien.
Maserati Bora ( Grani & Partners)
Ik heb weer flink veel modellen uit mijn collectie op de gevoelige plaat vastgelegd en heb nieuwe achtergrondjes. Dus de komende tijd kunnen jullie weer een hoop plaatjes tegemoet zien