Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
zeer mooie modellen, vooral die witte bmw vindt ik erg gaaf in combinatie met die witte velgen keep up the good work, en ik hoop dat je binnenkort ook een ombouwprojectje plaatst. grtzzz powerline
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen
zeer mooie modellen, vooral die witte bmw vindt ik erg gaaf in combinatie met die witte velgen keep up the good work, en ik hoop dat je binnenkort ook een ombouwprojectje plaatst. grtzzz powerline
Ik heb er een aantal staan bij ombouw projecten moet je even bekijken.
117ayrton schreef::D zeer mooi ,maar je zult ze toch regelmatig moeten afstoffen denk ik zo,
Nou dat valt wel mee Ik heb de modellen in een vitrinebox of kast staan en die hoeven niet altijd afgestoft te worden. Maar ik heb er geen problemen, zo kan ik ze nogmaals bezichten.
[quote="B(BMW)+B(BENZ)Freak"]Ik ben onlangs bezig geweest met mijn site en heb eindelijk een aantal foto's op kunnen plaatsen.
Ik zou zeggen neem een tour en vertel mij wat je ervan vind en schrijf met plezier wat in mijn gastboek. Veel plezier en wie weet kan ik iets voor jou betekenen en andersom.
Mooie modellen al snap ik het niet dat je die rode M3 (E46) nou zo verpest door er van die smerige velgen onder te zetten. Die originele zijn toch veel mooier?
TVR freak schreef:Mooie modellen al snap ik het niet dat je die rode M3 (E46) nou zo verpest door er van die smerige velgen onder te zetten. Die originele zijn toch veel mooier?
Nou dat valt wel mee! Maar ik dikke bbs velgen die ik eronde ga zetten en dan zal je denk ik toch anders erover denken.