Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dat zijn inderdaad leuke modellen! is weer wat anders dan de bekende en beroemde race modellen, marre... van die polo klopt geen bal volgens mij ik zoek wel ff plaatje van het model dat ze volgens mij na willen maken... maar als dat heel gedetailleerd is, dan ken ik dat model niet!
het kan ook zijn dat het in china gewoon anders uit ziet
Ik denk dat het laatste het geval is en dat dit dus een chinese Polo is. Er zijn veel meer auto's die er in China anders uitzien dan hier in Europa. Kleinere mensen andere wensen
Het was ook meer een gokje eigenlijk dacht dat ik aan de voorkant een corsa zag Maar zeker weet ik het niet helaas vandaar het vraagteken. Maar als je die motor ziet dan kunnen Autoart en Kyosho en zelfs Exoto er nog wat van leren. Qua prijs ben ik wel benieuwd wat zoiets in euri kost
Deze auto's zijn wel leuk als je gewone straatauto's spaart en dan ook nog niet de beste kwaliteit wil hebben. Weet alleen niet of ze ook voor Europa bestemd zijn aangezien het chinese modellen zijn. Die gol klopt aardig want die auto is heel erg aangepast voor de Chinese markt.
Is wel leuk om ze een keer te zien, maar aan mijn zijn ze niet besteed.
Ik denk dat deze auto's waarschijnlijk qua kwaliteit(interieur/ motor) ver boven Autoart en kyosho uitstijgen. Qua uiterlijk zien sommige modellen er een stukje minder uit. De meeste auto's zullen we waarschijnlijk ook niet terug vinden op de Nederlandse/ Europese markt. Best wel jammer. Vond de Bora wel wat hebben
Helaas zijn deze modelen niet bestemd voor Europa.Ik wil wel van die modelen kopen,weet wel winkel die het verkopen maar dan moet je geheim handschrift lezen zowat Dus als iemand een site weet waar ik ze ken kopen die Engels is.
Ik vind ze iets te gewoontjes maar toch zien ze er super uit Bij die vermeende opel staat wel 'Buick' maar dat lijkt me nog verder gezocht jammer dat ze niet hier worden verkocht iig