Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- Jolly Club
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Peter Parker schreef:.......ik heb een paar Nederlandse rijders en ik dacht dat ik goed op weg was en toen kwam Matt eroverheen, maar Gerben staat helemaal zijn mannetje.
Ja,...............ik geef me gewonnen

Mijn teller staat pas op 116 DD-ers.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Matt Modelautos schreef:Peter Parker schreef:.......ik heb een paar Nederlandse rijders en ik dacht dat ik goed op weg was en toen kwam Matt eroverheen, maar Gerben staat helemaal zijn mannetje.
Ja,...............ik geef me gewonnen![]()
![]()
Mijn teller staat pas op 116 DD-ers.![]()
116 mmm eens kijken wat ik zelf heb? Maar dat aantal mag er zijn, voorheen waren de keuzes heel beperkt, maar je kan er nu een volledige verzameling aan wijden.
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Jeemig,
Jullie maken mij helemaal stil met jullie geweldige complimenten. Ik zit hier met rode wangetjes julle reacties te lezen.
Ik dacht altijd dat ik een gemiddelde verzameling had. Ik doe volgens mij niet zoveel anders als jullie (denk ik). Ik loop wat beurzen af zo af en toe en verder koop ik wat ik tegen kom.
Maar goed, kennelijk ben ik op de goede weg.
Nogmaals bedankt en er komen nog wel meer foto's.
Groeten,
-Gerben-
Jullie maken mij helemaal stil met jullie geweldige complimenten. Ik zit hier met rode wangetjes julle reacties te lezen.
Ik dacht altijd dat ik een gemiddelde verzameling had. Ik doe volgens mij niet zoveel anders als jullie (denk ik). Ik loop wat beurzen af zo af en toe en verder koop ik wat ik tegen kom.
Maar goed, kennelijk ben ik op de goede weg.
Nogmaals bedankt en er komen nog wel meer foto's.
Groeten,
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Peter Parker schreef:Jammer dat de foto's niet willen uploaden van je laatste post Gerben117ayrton schreef::D jij bent echt de man van de nederlandse rijders hier op het forum,zoals mike de king of le mans isweer mooie wagens
![]()
![]()
Hoezo willen de foto's niet uploden dan? Ik zie ze wel. Misschien moet ik ze iets kleiner doen in het vervolg?
-Gerben-
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Droes schreef::shock:![]()
![]()
Die Renault Alpine V6 is prachtig!!
Allemaal van ebay geplukt of..??
Nee, ik heb ooit eens een paar oudere f-1 wagens van ebay gehaald (bleek achteraf ook nog een kennis te zijn hier in Zwolle!) die ik voor ombouw wil gebruiken van Jos Verstappen. Verder ben ik nog nooit iets voor mijn verzameling op ebay tegen gekomen helaas.
Als je eens iets voor me tegen komt??......
-Gerben-
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Jolly Club schreef:Bijzonder fraaie verzameling Gerben![]()
Zitten echt fantastische exemplaren tussen
Heb je ook Nederlandse Rallywagens in je collectie of hou je je uitsluitend bij circuit-auto's ?
Nee ik hou het echt op circuitwagens. Ik heb wel eens een rally wagen gehad (een Dafje van Gijs van Lennep) maar die heb ik om deze reden weer weg gedaan. Was trouwens wel een heel gaaf model. Zo heb ik ook nog wel eens die rode BMW van Slotemaker in handen gehad, maar ja ik hou me echt bij mijn verzameling.
-Gerben-
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Gerben Olsder schreef:Hoezo willen de foto's niet uploden dan? Ik zie ze wel. Misschien moet ik ze iets kleiner doen in het vervolg?
Ik zie ze ook gewoon, maar ik denk ook i.d.d. dat je een heel stuk minder fors moet maken. Je foto's zijn van een nogal behoorlijke grootte.
Allemaal zo'n minimaal 800kb. Indien je niet over een razendsnelle internetverbinding beschikt is dit behoorlijk lastig.
Maak je foto's maar een allemaal 800 bij 600 pixels,....dat scheelt al behoorlijk.
Of nog beter 640 bij 480 pixels. (wordt op prijs gesteld door het forum beheer...

Dan val je al terug naar respectievelijk 436kb en 299kb pér foto. En dat ook nog eens in de allerhoogste kwaliteit.
En dat scheelt nogal een slok op een borrel.

Carpe Diem
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik zal mijn verzameling nog verder laten zien. De foto's zijn wat kleiner dus het zou nu beter moeten gaan.
Deze keer zullen het wat bekendere modellen zijn die de meeste wel in zijn verzameling heeft, maar ik laat alles zien wat ik heb dus dit ook. Dit is mijn Peter Cox verzameling.
De eerste is een BMW 318i uit 1995 waarmee hij de 24 uur van Francorchamps mee won.
Dan 2 McLarens uit 1997. De eerste is de FIA GT itvoering en de 2e is de Le Mans uitvoering.
Dan uit 1998 de BTCC Honda Accord.
Dan de onvermijdelijke Spyker Le Mans 2002
en voorlopig de laatste de Ferrari F550 Maranello le Mans 2004.
Ik heb ook nog de McLaren Le Mans 1996 en de Ferrari Le Mans 2003 maar dat zijn kitjes die ik nog moet bouwen en daar heb ik er nog een hele boel van dus dat zal nog even duren vrees ik.
Nou voor nu stop ik er mee. volgende keer weer verder.
Groeten,
-Gerben-
Ik zal mijn verzameling nog verder laten zien. De foto's zijn wat kleiner dus het zou nu beter moeten gaan.
Deze keer zullen het wat bekendere modellen zijn die de meeste wel in zijn verzameling heeft, maar ik laat alles zien wat ik heb dus dit ook. Dit is mijn Peter Cox verzameling.
De eerste is een BMW 318i uit 1995 waarmee hij de 24 uur van Francorchamps mee won.

Dan 2 McLarens uit 1997. De eerste is de FIA GT itvoering en de 2e is de Le Mans uitvoering.

Dan uit 1998 de BTCC Honda Accord.

Dan de onvermijdelijke Spyker Le Mans 2002

en voorlopig de laatste de Ferrari F550 Maranello le Mans 2004.

Ik heb ook nog de McLaren Le Mans 1996 en de Ferrari Le Mans 2003 maar dat zijn kitjes die ik nog moet bouwen en daar heb ik er nog een hele boel van dus dat zal nog even duren vrees ik.
Nou voor nu stop ik er mee. volgende keer weer verder.
Groeten,
-Gerben-
- Gerben Olsder
- Contacteer:
We zijn afgelopen zaterdag weer op de beurs in Houten geweest.
Ik was onder andere op zoek naar deze auto. Dit is de DTM Mercedes waar Tom Coronel in 2000 een 2 daagse test in heeft afgewerkt.
Bij de eerste stand verzekerden ze mij dat dit model nooit gemaakt is. Een paar kraampjes verderop kon ik hen voor 15 euri aanschaffen!
Leuk..
Verder heb ik nog 3 kitjes meegenomen en een paar ombouw modellen.
Maar dit is de Mercedes,
Ik moet alleen de naam van Marcel Fasler er nog afhalen en hij moet rode spiegels hebben. Allemaal niet zo moeilijk.
Groeten,
-Gerben-
Ik was onder andere op zoek naar deze auto. Dit is de DTM Mercedes waar Tom Coronel in 2000 een 2 daagse test in heeft afgewerkt.
Bij de eerste stand verzekerden ze mij dat dit model nooit gemaakt is. Een paar kraampjes verderop kon ik hen voor 15 euri aanschaffen!
Leuk..
Verder heb ik nog 3 kitjes meegenomen en een paar ombouw modellen.
Maar dit is de Mercedes,

Ik moet alleen de naam van Marcel Fasler er nog afhalen en hij moet rode spiegels hebben. Allemaal niet zo moeilijk.
Groeten,
-Gerben-