Eindresultaat: Lammertink Porsche VERVOLG!!!!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

DTM schreef:Lachen man! Ik was er ook, ben net terug! Was echt top! :thump_up: Volgens mij heb ik jou nog in die Porsche zien stappen, of er moet nog iemand zijn geweest die z'n duimpje opstak naar de camera :lol: Werd jij ook geholpen door die leuke dames? :angel:

Als het in deze topic mag zal ik ook nog wat foto's posten.

Edit: zie net dat jij gister geweest bent! :mrgreen:

Er was gister best rustig, en de dames waren afwezig (of je bedoelt de kak van 60+) :mrgreen:
Met wie ben je geweest??
DTM

Bericht door DTM »

Ben met m'n vader geweest. Was vandaag vrij druk, maar das meestal op zondag. Hier wat fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Indrukwekkend hoeveel GT3 RS'en er wel niet waren :worshippy:
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Echt wel prachtig gemaakt die decalls, kvind het ook maar goed dat jer er geen echte lichten in hebt gemaakt, zou het te kitccherig maken vind ik..

Je mag er echt fier op zijn, kzou er ook zo wel willen ombouwen, alleen durf ik het niet met een AA :P en zo die decals maken zie ik ook niet echt zitten..

Echt :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

zag vandaag het eindresultaat echt schitterend en leuk dat je een rondje mee hebt gereden in die Porsche, erg jaloers hier :wall:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Ik heb je ombouwproject verplaatst naar de Kennis Bank. Bedankt voor je bijdrage.
De foto's heb ik op onze server geplaatst, de originele foto's kun je als je wilt van je eigen server verwijderen.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie