Wat is die Lancia Delta S4 toch gruwelijk.......

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Rule

Wat is die Lancia Delta S4 toch gruwelijk.......

Bericht door Rule »

...... mooi en snel! Tijdens het surfen kwam ik dit tegen:

http://www.dasracingteam.ch/Video%20Cli ... Sieger.wmv

En er staan nog veel meer mooie video's op die Zwitserse site. Daar doen ze dus blijkbaar ook aan autosport, ik dacht dat het in Zwitserland al lang verboden was. Dus niet.
Rule

Bericht door Rule »

Ik heb blijkbaar iets niet goed gedaan met die link, maar ik weet niet wat...
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Er staat een apostrofe in, en daarop breekt hij de link af. Zeker weten dat die apostrofe ook in originele link zit? (anders even onder een simpele naam uploaden naar een andere server.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Link gewoon ff naar je adres balk copieëren.
Afbeelding
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Dat gaat op mijn werk niet: Afspelen van wilmpjes van Internet is geblokkeerd. Enige wat ik kan doen is rechter muisknop --> opslaan als. Daarna kan ik het wel bekijken. Derhalve kan ik ook geen filmpjes kijken die in de browser draaien.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Vette video

Zit gewoon een bok in dit forum, deze code komt rechtstreeks van een ander forum af en daar kun je 'm wel gewoon aanklikken en opslaan als.

Kijk anders hier maar:

http://www.rallysport.nl/data/forum/vie ... &start=120
Afbeelding
Rule

Bericht door Rule »

Termen als uploaden en browser zeggen mij helaas allemaal niets.

Zoals ik in het begin al zei kwam ik het filmpje tegen tijdens het surfen, en ik wilde dat anderen ook laten zien. Dat gebeurt op dit forum wel vaker volgens mij.

Dit filmpje staat in het pitforum van pitstoptv.be bij het onderwerp rallycross freaks. Ik heb het dus niet van rallysport.nl.

[quote]Zit gewoon een bok in dit forum, deze code komt rechtstreeks van een ander forum af en daar kun je 'm wel gewoon aanklikken en opslaan als.

Ik kan het woord "bok" in dit verband niet plaatsen. Is het misschien grappig bedoeld?
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Rule schreef:Ik kan het woord "bok" in dit verband niet plaatsen. Is het misschien grappig bedoeld?

Nee dat is een typfout. :lol: Moet denk ik bLok zijn. :wink: Maar dat maakt het dan wel grappig.

Gewoon die link via die andere site volgen of de link maar handmatig even naar je adresbalk kopiëren.

On Topic:

Gave bak zeg. Dat ding rijdt als een tierelier. :dance: Ik was ook verbaasd dat ze in Zwitserland blijkbaar weer racesport doen. Ik dacht idd ook dat het daar nooit meer zou mogen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ze in Zwitserland wel uphill races mogen doen. Maar op een gesloten circuit mag dat dan weer niet.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

@ Rule, zei ook niet dat je 'm daar vandaan had, en al had je het daar vandaan wat dan nog?

Ik heb die link alleen daar geplaatst en daar werkte hij wel.

St. Paul schreef:[..]
Nee dat is een typfout. :lol: Moet denk ik bLok zijn. :wink: Maar dat maakt het dan wel grappig.

Nee, bok = fout, zeg maar Twents.
Afbeelding
Rule

Bericht door Rule »

Dus toch geen bLok maar gewoon bok. Een misverstand zit blijkbaar in kleine dingen. Ik dacht even dat het niet erg vleiend bedoeld was richting mij, zoals gezegd kon ik het woord niet plaatsen.

Sorry Niels :oops: !

Over de Delta S4 dan maar weer: ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze nogal wat sneller is dan een zelfde Delta S4 uit halverwege de jaren '80. Wat denk bijvoorbeeld een Jolly Club of een andere rallyfan daarvan?
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Rule schreef:Dus toch geen bLok maar gewoon bok. Een misverstand zit blijkbaar in kleine dingen. Ik dacht even dat het niet erg vleiend bedoeld was richting mij, zoals gezegd kon ik het woord niet plaatsen.

Sorry Niels :oops: !

Niet erg, ik vergeet nog wel eens dat niet alle woorden die ik gebruik overal bekend zijn :mrgreen:

Rule schreef:Over de Delta S4 dan maar weer: ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze nogal wat sneller is dan een zelfde Delta S4 uit halverwege de jaren '80. Wat denk bijvoorbeeld een Jolly Club of een andere rallyfan daarvan?

Moeilijk te zeggen zo, zou kunnen dat deze (net als RallyRacing) machine's zich niet aan bepaalde regelementen hoeft te houden en daardoor sneller is (Bijv lichter).
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Eindelijk het filmpje weten te downloaden :D

Ding is inderdaad beresnel, maar ik zou niet weten hoe snel de originele auto's jaren geleden gingen, daar ken ik helaas geen bewegende beelden van :(

Maar ik denk dat de motor van dit ding echt op de limiet is afgesteld, afgaande op het kermende geluid, de enorme knallen bij het schakelen maar vooral de enorme hoeveelheden rook die het ding uitstoot....

Een revisie na elke run naar de top ben ik bang :think:

Wat moet het angstaanjagend zijn om in zo'n monster over zo'n smal weggetje te rossen :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
marcel gtt

Bericht door marcel gtt »

moet je maar eens gaan kyke in duitsland by de youngtimer race /rally zie je alleen maar van dat spul van audi s1 tot renault 5 turbo tot fiat 500 abarth?
http://www.rallye-videos.com/rallye-vid ... 11--3.html
zie ook
http://www.youngtimer.de/index.php?id=35
http://www.youngtimer.de/fileadmin/user ... anst05.pdf
is zeker de moeite waard om eens te gaan kyken :shock:
3 september staat Bitburg vol met die auto's dus?
Plaats reactie