Doornbos in de F1

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Misschien sneller dan gedacht. :D Die zaterdag in Motorheads stuk is al lang voorbij. Lees net het ergens dat Minardi kijkt naar Robert Doornbos, Zsolt Baumgartner en Can Artam om Friesach(t)er (met betalen) te vervangen.
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Afgelopen weekend zat ik in Hockenheim en tijdens de pitwalk deze kiekjes laten maken (ik sta rechts). Ondanks een saaie wedstrijd, die altijd leuk is als je erbij bent, was het fantastisch om Robert te zien rijden in zijn eerste race. Jammer van die actie met Villeneuve maar dat kon de pret niet bederven. Het was super om die uitgelaten menigte voor de Minardi pitbox te zien en ertussen te staan om Robert aan te moedigen.

Afbeelding
Afbeelding

Ik kijk al uit naar hoe hij het er in Hongarije vanaf gaat brengen...tot hiertoe al heel goed :).
Laatst gewijzigd door Yurinator op zo 31 jul 2005 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

leuke plaatjes zeg nog een handtekening gescoort?
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Blijft toch wel een gave vent die Stoddart. :D
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Handtekeningen van Doornbos (2, eentje in een schriftje en eentje op de poster van de laatste RaceReport), Stoddart en Albers. Minardi was toch veruit één van de meest populaire teams in de pitstraat die donderdag. En hun coureurs komen tenminste naar buiten. Monteiro kwam even piepen maar van de rest geen spoor. Hulde aan Minardi en aan Paul Stoddart (de domme uitspraken van een paar weken terug zijn toch een beetje vergeven :) :) ).

Jammer van de race daarnet, maar okee, volgende keer beter en nog verder voor de Jordans :).
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

FF quote van een insidef1.nl site:

De Nederlanders Robert Doornbos en Christijan Albers kenden diverse problemen tijdens de Grand Prix van Hongarije. Bij Christijan Albers ging het al mis in de eerste bocht, hij kwam in aanraking met Monteiro en Webber en verloor daarbij diverse onderdelen, later in de race kreeg hij net zoals Doornbos problemen met de hydraulica, hij wist hij de race echter na een reparatie in de pits de race met elf ronden achterstand uit te rijden. Doornbos moest zijn auto naast de baan parkeren. “Mijn tweede Grand Prix was wederom een spannende race,” aldus Robert Doornbos. “De auto ging veel beter dan in Hockenheim en we hadden een goede launch control-start. “De eerste ronde was zoals gewoonlijk een chaos, maar ik denk dat ik het goed heb gedaan door mij alleen op mijn eigen auto te richten en die heel te houden. Daarna concentreerde ik mij op mijn banden, ik probeerde die een beetje te sparen en daarna werden ze beter na een rondje of zes, wat te zien was aan mijn rondetijden.” “Ik zag mijn teamgenoot de pits ingaan waarna ik erg hard heb gepusht en kwam ik voor hem. Voor mij was het een redelijk positieve race. Ik haalde de Jordan’s bij en ik ben er zeker van dat ik ze in had kunnen halen en voor ze had kunnen finishen. Maar helaas heeft het zo niet mogen zijn, maar ik wil al mijn monteurs bedanken voor hun inzet en nu kijken we uit naar Turkije met als doel om voor de Jordan’s te finishen.” “Ik had een geweldige start, maar toen, bij de eerste bocht, raakte Webber mij, ik raakte Monteiro, ging de lucht in en verloor wat aërodynamische onderdelen toen ik neerkwam. Het is jammer, want hoewel het begin van het weekend niet echt goed was, hadden we een goede kwalificatie en de auto leek goed op nieuwe banden. Maar na het incident in de eerste ronde reed de auto niet langer recht en was hij erg nerveus.” “Ondanks dat kon ik goed pushen aan het begin van de race en ik had het gevoel dat ik sneller was dan Karthikeyan, maar toen de banden minder werden, zorgden de combinatie van mechanische en aërodynamische problemen ervoor dat we veel tijd verloren. Daarna kregen we een hydraulisch probleem, we probeerden het te repareren, omdat je nooit weet of je nog een punt kunt scoren. Helaas gebeurde dat niet, maar we kunnen in ieder geval op een wat beter moment kwalificeren voor de volgende race.”

Het is een achterhoede team en ze rijden achteraan met een hopeloos budget, maar ik vind dit prachtig! Doornbos en zelfs Albers kunnen voor mij al niet meer stuk! :worshippy:
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Komt Robert uit de kast :mrgreen:

formule1club.nl schreef:Zandvoort strikt ook Doornbos
Doornbos geeft demo in roze Minardi

Naast Christijan Albers zal ook Robert Doornbos tijdens het DTM-weekend op Zandvoort zijn opwachting maken. Na afloop van de DTM-race zal hij in een roze Minardi-tweezitter een exclusieve selectie gasten rondrijden over het circuit in de duinen.

Via Doornbos’ sponsoren CO2 Neutraal en SBS Autosport maken deelnemers kans om mee te mogen rijden met de Minardi-coureur. CO2 Neutraal probeert de hoeveelheid CO2 in de lucht te compenseren door het aanplanten van nieuwe bomen, dit om het broeikaseffect tegen te gaan. Investeerders kunnen rekenen op een aantrekkelijk financieel rendement.,,Iedereen die deze week zijn CO2-uitstoot compenseert door te investeren in één hectare bomen, maakt kans op een rondrit in de roze tweezitter van Minardi", legt de coureur zelf de unieke actie uit.

Door middel van de roze gespoten Minardi hoopt de Rotterdammer op te vallen en de aandacht op zich te vestigen. ,,Roze valt erg goed op. De hele wereldproblematiek oplossen is teveel gevraagd, maar alle kleine beetjes helpen. Zo geldt dat ook voor de CO2-uitstoot. Wereldwijd wordt er naar oplossingen gezocht, terwijl niemand ondertussen zijn auto voor de deur laat staan. Door het planten van nieuwe bomen kunnen we in ieder geval iets doen. Hoe meer bomen, des te beter."
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
fish88

Bericht door fish88 »

het dtm weekend word steeds leuker en ik kijk er steeds meer naar uit :worshippy: alleen roze :eh:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:shock: Robert maakt geen vrienden:

Citaat uit De Stentor (22-08-05):

Bij Doornbos is het plan gelanceerd om zondag in Zandvoort na afloop van de DTM-race een aantal rondjes met sponsors te rijden in een roze gespoten Minardi-tweezitter. Dat laatste plannetje is echter tegen het zere been van Paul Stoddart. De Minardi-teambaas reageerde furieus toen hij vernam van het idee. 'Een roze Minardi? No way', zei de Australiër. 'Ik wil niet dat mijn team en mijn sponsors geassocieerd worden met een roze auto.' Stoddart, die ook gepikeerd was omdat hij de plannen uit de media moest vernemen, stuurt nu op een compromis aan. 'Ik snap dat Robert sponsors probeert te vinden. Als ze echter in een Minardi willen rijden, dan is het een zwart exemplaar. Misschien dat we de motorcover roze verven en de rest zwart, maar een puur roze auto onder Minardi-vlag, dat kan echt niet.'
Plaats reactie