Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia schreef:Die XJ13 is zeeeeer mooi, en voor (omgerekend) 17,50 heb ik ze nergens goedkoper gezien!
hallo,de xj13 was 20eur,deze is echt een supermooi model,deze zat in een volledig gesloten doos van piepschuim (zoals de betere versie's van autoart)die een flinke deuk had maar de auto is perfect in orde,voor de viper heb ik 15 eur betaald omdat deze in een doos zat van een viper in het zwart.ikke gelukkig natuurlijk
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op ma 22 aug 2005 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Geweldige deals heb je gesloten Coolpappa Die Viper heb ik toevallig voor hetzelfde bedrag op de kop weten te tikken maar toegegeven het is een zeldzaam iets.
Die Jag is ook iets om trots op te zijn zeg
Bracer schreef:Geweldige deals heb je gesloten Coolpappa Die Viper heb ik toevallig voor hetzelfde bedrag op de kop weten te tikken maar toegegeven het is een zeldzaam iets. Die Jag is ook iets om trots op te zijn zeg
hallo bracer,zeg weet jij toevallig als viperkenner wat het verschil is tussen het prototype en de straatversie van de viper?want op de foto's op de site zie ik geen verschil
1:18 24/7 schreef:Voor zover ik het heb begrepen is het enige verschil dat het prototype de oude Viper motor er in heeft liggen en de 'gewone' versie een nieuwe.
dus uiterlijk zal er geen verschil zijn dan,ok mercikes voor je reactie
gisteren een mooi kadootje van mijn vrouwtje gekregen ,nl een evo VII van autoart,deze staat mooi naast mijn evo VIII,omdat mijn digi nog altijd stuk is heb ik mijn mijn eos 30 een filmpje opgeschoten en de foto's even ingescand,ook van mijn vorige aanwinsten (de viper en jagxj13)zijn er enkele foto's,groetjes peter
http://img261.imageshack.us/img261/6958/jagxj134forum6jv.jpg
Die EVO tja .
Nu ik hem zie wil ik er gelijk ook een hebben. Heb al zo vaak met die wagen in mijn handen gestaan ( witte uitvoering) maar kocht steeds weer iets anders. Volgende keer maar gelijk naar de kassa lopen.
De rest is trouwens ook top.