Toolshed's 1:18 collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

Toolshed schreef:Jep, maar ik weet niet echt of er zo'n filter op zit. Het is een Canon Powershot A70. En ik neem eigenlijk meestal foto's op de auto stand. :oops:

ik werk zelf met een a80(die nu even stuk is :cry: ),en je moet dit veranderen door in je menu instelling te gaan (je kunt ook sepia enz..instellen)dit staat goed uitgelegt in de handleiding,naderhand wel terug veranderen natuurlijk
groetjes
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Toolshed schreef:Jep, maar ik weet niet echt of er zo'n filter op zit. Het is een Canon Powershot A70. En ik neem eigenlijk meestal foto's op de auto stand. :oops:

Die briljante camera heb ik ook :mrgreen: en ik vind het zonde om een camera die zoveel kan alleen op de auto stand te gebruiken. Zet hem voor de gein eens op de P stand, dan kan je ook de witbalans instellen! :thump_up:
Toolshed

Bericht door Toolshed »

Je hebt wel gelijk. Ik heb eigelijk deze gekocht omdat je veel zaken kon instellen. Maar dat is er nog niet echt van gekomen omdat ik eigenlijk een complete fotografie leek ben. Zal me er in de toekomst wel eens mee bezighouden.

Verder ben ik ook super tevreden over die camera, snelle lcd, goede lens en voor zo'n klein cameratje kun je zeer goede macrofoto's nemen.
Plaats reactie