Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En ja, nu denken jullie, post Gerwin wat in zijn prive collectie. Ja . Ik heb de website goed geupdate met nu bijna alle 1:18 auto's. Ik moet nog van 12 auto's foto's maken en die op mijn site zetten. Voor de rest staan nu alle 76 1:18 auto's (op 12 na dan) op de site. Dus hebben jullie zien om te kijken wat ik nu allemaal heb kijk even op
http://www.gerwinberghorst.tk
Even een update, ik zal de foto's eens hier plaatsen.
Het is een Mercedes 500 K Special Roadster van Maisto. Verder geen uitleg, gewoon foto's .
En ja ik weet dat de ster scheef staat, maar ondanks dat vind ik het een super mooie auto.
3 nieuwe Hotwheels van de Kruidvat. Nog in de doos vanwege het wachten op nieuwe glasplaten. Zodra ze eruit komen betere foto's.
Corvette C6 Cabrio
Covette C6 Coupe
612 Scaglietti
nieuwe glasplaten gekocht waarvoor??? geen ruimte meer in je vitrinekast? hoe boor jij dan de gaatjes enzo, want ik wil precies hetzelfde doen als jij!?
nieuwe glasplaten gekocht waarvoor??? geen ruimte meer in je vitrinekast? hoe boor jij dan de gaatjes enzo, want ik wil precies hetzelfde doen als jij!?
Zodra ze er zijn zal ik een aantal foto's maken. Gewoon bij de galzenzetter nieuwe glasplaten bestellen. Gaatjes uitmeten en boren. Bij de bouwmarkt nieuwe "steuntjes" (die metalen dingetjes) halen en klaar is kees.