Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten bewerken Je mag je berichten verwijderen Je mag stemmen in polls You can report post to moderators in this forum
ja jos, dat heb ik ook! ik vind het maar irritant.... en by the way, wat is er eigenlijk veranderd? zie geen veranderingen (bijna geen0, maar het is juist een goed idee! een heel grote verandering hadden we niet nodig
Bij mij gaat het prima....het automatisch inloggen.
met XP home en XP pro ook.
heeft te maken met je internet beveiliging, en je acceptatie van de COOKIES.
als je in de onderste explorer balk een "rood oog" ziet verschijnen met het openen van de pagina worden niet de benodigde cookies geaccepteerd..
Als je dan op dat oog klikt kun je zien welke pagina's geweigerd worden.
door dan op deze pagina's te klikken kun je de eigenschappen van deze pagina wijzigen. Deze moet je dan op laag en nog lager zetten
Deze wijziging heeft alleen betrekking op die pagina. andere pagina's worden nog steeds niet geaccepteerd.
Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht..
Ik vrees (?) dat ik zomaar gebeurtenissen in de agenda/kalender kan zetten. Ik kwam iig op de pagina waar je de data en de info in kan voeren. Of hoort dat juist zo? Voor de gein wil ik het wel eens proberen ...