- Check: roodverbrande kop na afloop
- Check: zeer leuke dag gehad op 't circuit
- Check: weer ultiem genoten van 't geluid van een Formule 1 motor (3e keer in Nederland dit jaar!

)
- Check: DTM coureur in de paddock gezien (Alesi op een scooter)
- Check: foto's gemaakt (niet veel, wel wat)
- Check: voornemen om volgend jaar weer te gaan
Oftewel, mijn dag op 't circuit was net als die van jullie zeker geslaagd. Dit jaar voor 't eerst naar de DTM geweest (ben/was wel vast gast bij de Marlboro Masters) en 't was nog toffer dan ik verwacht had. De DTM race was zeer goed te volgen met al die schermen langs de baan en de eerste helft van de race was ronduit spectaculair. Kon me niet herinneren wanneer ik voor 't laatst zoveel van een race genoten had! Daarbij had ik dure kaartjes van m'n ex-werkgever gehad en zat ik daardoor op de 'imitatie-hoofdtribune' en mocht ik door de paddock banjeren. Zo kon ik nog wat leuke foto's maken van de Minardi die op minder dan 1 meter afstand stond, zonder een teamlid of bewaker in de buurt (!).
De roze Minardi die bij de ingang stond was trouwens een Jordan uit 2002 ofzo met wat roze stickers erop geplakt.

Dat zie je aan de ophanging van de voorvleugel. Zou ie van Doornbos zelf zijn?
Hier mijn foto's:
Zo lang is een tweezitter dus.
Perfect uitzicht, toch? We zagen ook Alesi nog crashen in de bandstapel naast de Dunlop borden.

Jean zal nooit een fan worden van Zandvoort...