Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Markopolo schreef:Gisteren even door het pitoreske Schijndel gereden en zag daar een winkeltje die modelauto's verkocht, als verzamelaar toch even binnen gaan kijken. Klein en gezellig van opzet en aan de verkoper te zien boert ie goed van de modellen Al met al even door de winkel gesnuffeld en tot mijn verbazing had hij 28 modellen staan die ik nog zocht, deze natuurlijk gelijk meegenomen, kreeg daarna wat Cola Light aangeboden, (want hij moest ergens op letten zei tie ) en een "koekje derbij?"
Frank en natuurlijk ook Kristel zeer bedankt voor het helpen met mijn verzameling
Ben nog nooit in Schijndel geweest, het is voor mij ook wel erg ver (woon zelf in Emmen). Het lijkt me een leuke winkel wara je een hele poos kunt rondsnuffelen. De Koffie/cola service vind ik meer dan klasse. Het enige -puntje vind ik de website. Onoverzichtelijk en geen pagina waar je op model kunt zoeken bijvoorbeeld. Frank als je nog een nieuwe site nodig bent en/of een nieuw logo (want dat kan ook veeel beter ), weet ik het ideale bureau voor je! Maken heeele goeie dingen en zijn niet duur. (ik weet dat want ik heb er stage gelopen en ga er binnenkort aan het werk)
Vandaag weer langs geweest bij droomautoos in schijndel
en weer een leuk modelletje weggekaapt, en een showcase.
Tevens stond er kopje koffie voor me klaar Frank bedankt .
Hij staat te pronken op de dressoir.(ikke blij ,,vrouw iets minder.)
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ik heb kort geleden voor het eerst zaken gedaan met Schijndel. Naast de prettige communicatie en de goede verpakking was het model er ook lekker vlot. Daarbij zat er nog een leuk extratje bij!
vandaag weer 2 modellen uit schijdenl ontvangen en er zat bij mij ook een leuke verassing een mini duster om mijn modellen schoon te maken (bedankt frank)
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
vandaag weer 2 modellen uit schijdenl ontvangen en er zat bij mij ook een leuke verassing een mini duster om mijn modellen schoon te maken (bedankt frank)
Idem, snelle verzending, goede service en goed verpakte modellen (met van de week een mini duster ) betekent voor mij dat ik gewoon voortaan hier mijn modellen bestel
Niets dan lof over "Droomautoos in Schijndel" Reeds verschillende modellen bij Frank aangekocht (via het forum hier), steeds prima service, ik kan geen negatief bericht bedenken!
Prima zo Frank!