Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Heb zelf ooit een gedeelte van de pits van de 24/H van Francorchamps gebouwd op 1/43 met een lengte van ongeveer 1.50m en brete 50cm, vijf boxen en de toren. Onderschat het niet, het is héél veel werk! De auto's zijn van het jaar '87. Dit is het eindresultaat van de maquette:
Al vaak in Spa geweest en moet zeggen het lijkt er als twee druppels water op Dit is echt heeeeeeel mooi gedaan hoor twijfel er niet aan dat hier vele uurtjes werk in zit
Danny schreef:Heb zelf ooit een gedeelte van de pits van de 24/H van Francorchamps gebouwd op 1/43 met een lengte van ongeveer 1.50m en brete 50cm, vijf boxen en de toren. Onderschat het niet, het is héél veel werk! De auto's zijn van het jaar '87. Dit is het eindresultaat van de maquette:
Zeer mooi gedaan Danny - heb je al een tijdje gezegd dat ik dat bewuste diorama eens wou zien - nu krijg ik de kans, al is het maar van op foto. Toch blijf ik er nog met bewondering naar kijken. We zullen het er nog eens over hebben in Bierbeek.