Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aa of Minichamps beter? Moeilijke vraag, Is eigenlijk dezelfde voorkeur als Kyosho/Autoart bijvoorbeeld.
Ik vind het model niet zo. Dat kippegaas is erg overdreven zoals ik het nu kan beoordelen. Maar voor de rest wel een model voor de Porsche fanaat/liefhebber die in de kast zal moeten prijken.
Timo911 schreef:Ja idd 80 euro, een straatversie van AA ook dealer editie kost al zoveel..
Lijkt me toch niet dat Autoart dezelfde wagen als dealer gaat uitbrengen Denk eerder dat de autoart tegen de 70 euro gaat kosten. Zoals de standaard versies. Tenzij er weer een gelimiteerde versie komt (kans lijkt me heel groot)
Ik bedoelde daar maar mee: als AutoArt een dealermodel uitbrengt, neem nu de Porsche 997 Carrera S Coupe, die heeft mij ook 80 euro gekost en is een straatmodel..
Toegevoegd na 52 seconden:
En is een Porsche Dealer Editie eigelijk een gelimiteerde oplage?
Zo ja.. In welke hoeveelheid? En waar kan je dat dan te weten komen?
Timo911 schreef:Ik bedoelde daar maar mee: als AutoArt een dealermodel uitbrengt, neem nu de Porsche 997 Carrera S Coupe, die heeft mij ook 80 euro gekost en is een straatmodel..
Toegevoegd na 52 seconden:
En is een Porsche Dealer Editie eigelijk een gelimiteerde oplage? Zo ja.. In welke hoeveelheid? En waar kan je dat dan te weten komen?
Het model is van Minichamps en als promo uitgegeven op de IAA. Later dit jaar zullen er een aantal beschikbaar komen voor de Porsche dealers, maar dit zal weinig zijn.
Het model dat AA heeft aangekondigd is geannuleerd. Zij produceren nu de 2005 versie. (verschil merk je nauwelijks). Ze zijn al begonnen met ontwikkelen dus deze komt er, alleen onbekend wanneer
Geen verschil tussen dit model en het 2005 model? Ik denk dat er toch wel enkele groten verschillen zijn, in zowel de algemene vorm en bvb de lichten.. Als dat geen verschil is ja dan is elke 911 van Porsche dezelfde
Geen verschil tussen dit model en het 2005 model? Ik denk dat er toch wel enkele groten verschillen zijn, in zowel de algemene vorm en bvb de lichten.. Als dat geen verschil is ja dan is elke 911 van Porsche dezelfde
Wat bedoel je met lichten? Van druppelvormig naar rond Dat is bij de RSR niet van toepassing. Verschil zit het voornamelijk in de licht verbeterede onderdelen. Uiterlijk zie je bijna geen verschil.
Wat bedoel je met lichten? Van druppelvormig naar rond Dat is bij de RSR niet van toepassing. Verschil zit het voornamelijk in de licht verbeterede onderdelen. Uiterlijk zie je bijna geen verschil.
Zeker wel van toepassing maar dat geldt pas voor de 2006 versie. Ik snap niet dat AA die dan niet gewoon neemt. Die 2005 ipv 2004 is idd de moeite niet.
Edit:
Foutje laat maar. Is niet de RSR maar de presentatie van de GT3Cup die ik in mijn hoofd had.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.