Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
caprigek schreef:mooie wagen zijn ze er ook in gewone straat versies
waar koop je ze en wat kosten ze
Helaas heb ik ze nog niet kunnen vinden als normale straatversie. Hopelijk brengen ze deze nog wel een keer uit maar staat nog niet in de planning. Dus blijven hopen.
Deze twee modellen heb ik gekocht via en welbekende veilingsite. Je moet wel geduld hebben want de ene verkoper vraagt een dikke 200€ terwijl de andere zo rond de 100€ zit. Zelf heb ik de Gele voor 80€ op de kop kunnen tikken en was de blauwe 110€.
Machtig mooi zeg wat een detail, dat zal idd wel een aardige duit kosten Vooral die shot van het interieur laat zien wat een aandacht erin zit (ook grappig om te zien dat ze toen nog de 'gewone' bekleding en zwengeltjes in de deur lieten zitten bij racewagens, tegenwoordig zit er gewoon een plaat lichtgewicht plastic...)