Ik heb er ongelooflijk lang naar zitten uitkijken en dit weekend is het eindelijk zover. Jos rijdt terug op internationaal niveau (dit laatste moest er eigenlijk niet bij maar het klinkt mooi

). Ik zou er zowaar bij vergeten dat het F1 is dit weekend, zal me moeten dwingen om de TV daarvoor op te zetten.
Ik denk wel dat het een fijn kampioenschap kan worden met mooie races, alleen is het al te merken dat er toch een misschien te groot niveau-verschil gaat zijn tussen de eerste en de laatste, wat in de race misschien voor domme acties kan zorgen...maar zolang Jos zijn pech vandaag al heeft gehad is het goed

.
Het enige jammere is dat ik tot hiertoe de races nog niet live kan zien. Koop je een schotel en heb je zoveel kanalen, is er toch geen enkele die het live uitzenden of uberhaupt uitzenden en de Nederlandse posten zitten achter de decoder (en die is in België niet mogelijk om aan te kopen

). Ik hoop dat men broer en ik nog iets kunnen vinden tegen zondag want dit wil ik echt niet missen...tips zijn dus welkom.