Carrera Gt Minichamps

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Het ziet er zo wel mooi uit:
Afbeelding

Maar het interieur... en ik zie het leer er niet aan af:
Afbeelding
Afbeelding

Bron foto's: aanbieding op eBay
Bracer

Bericht door Bracer »

Volgens mij is dat idd ook geen echt leer, maar weet het niet 100% zeker. Als je een foto van achter had, waarbij de hoofdsteunen van de stoelen door de rolbeugel kan worden bekeken weet je het zeker, daar is het leer (althans bij het exemplaar dat bij Frank te bewonderen was) iets gekreukeld en zie je dat het niet helemaal strak zit. Aan de andere kant zijn de gordels wel van echte stof dus misschien ligt het gewoon aan de foto's :thump_up:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ferraghini schreef:Ja speelgoedautootje... :P

Afbeelding

Ja maar toch, de Siku verzamelaars klagen dat Siku teveel model gaat maken en te weinig speelgoed wagentje. Er is zelfs een motor detail te zien onder de doorzichtige kap.
Ferraghini

Bericht door Ferraghini »

Dat is toch juist goed? ze worden alleen maar mooier!

Maarja het blijft echt een SPEELgoedautootje he. Maar wel 10x mooier dan een Matchbox bijv.

De Carrera GT van Minichamps is niet zo heel veel mooier dan mijn Carrera GT. Exterieur is wel mooier maar interieur niet zo heel veel verschil, zie hier een foto van mijn Carrera GT:

Afbeelding
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Daar ben ik het niet echt met eens..
Kheb enkele dagen geleden ook de High End versie van Minichamps gekocht. En het verschil is zeer groot van interieur en het exterieur is ook veel completer.
Daar bedoel ik mee dat hij lager op de grond ligt zoals het in het echt is.. De Maistos liggen bijna allemaal te hoog.. Ook de motor is veel mooier afgewerkt. Gewoon elk kleinigheidje is beter, van velgen, tot koplampen, tot zetels, motor..
Kvin het echt een pracht van een model, maarja, daar betaal je ook wel voor, of het model dat bedrag waard is? ja dat is persoonlijk.
Voor mij is het toch een van mn mooiere aanwinsten van de laatste tijd.

Afbeelding
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

Ferraghini schreef:Dat is toch juist goed? ze worden alleen maar mooier!

Maarja het blijft echt een SPEELgoedautootje he. Maar wel 10x mooier dan een Matchbox bijv.

De Carrera GT van Minichamps is niet zo heel veel mooier dan mijn Carrera GT. Exterieur is wel mooier maar interieur niet zo heel veel verschil, zie hier een foto van mijn Carrera GT:

img281.echo.cx/img281/8669/dsc011237oc.jpg

daar ben ook ik het niet mee eens,ik heb onlangs de rode minichamps (te bezichtigen bij privécollectie's)gekocht en de afwerking is fenomenaal,een klein voorbeeltje is dat de voorste kap enkel kan geopend worden dmv een drukknop onderaan,en de 2 dakjes zijn heel mooi afgewerkt,ook de motor is een juweeltje om te zien en het interieur is bij mij van zwart leder i.p.v beige zoals bij de dealer edition,ik heb hem 100eur betaald en bij mijn weten gaat minichamps geen goedkopere versie uitbrengen
AA is een beetje goedkoper maar die hebben wel geen rode versie,enkel een zwarte en zilvere.
groetjes
Afbeelding
Gesloten