Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een gouden motor is een beetje duur en erg zwaar. De hitteschilden in het motorcompartiment waren van 24 karaatsgoud.
De motor is een 6.0 V12 van BMW, als ik mij niet vergis.
De motor was een combinatie van 2 V6 motoren. De beplating richting de bestuurderskant was goud, om de hitte te weren... Sja het geld moest ergens in zitten
Een van de duurste dingen was, naast de motor de Pioneer geluidsinstalatie. Deze mocht een minimale maat, gekoppeld aan een maximaal gewicht hebben. En uiteraard een perfect geluid. Ik meen dat daardoor een van de duusrte standaard autoradio's is ontstaan.
buttonfreak schreef:De motor was een combinatie van 2 V6 motoren. De beplating richting de bestuurderskant was goud, om de hitte te weren... Sja het geld moest ergens in zitten
V6 motoren? Zal toch niet, die heeft BMW bij mijn weten nooit gemaakt. Misschien voor de oorlog.
Het zijn twee gekoppelde 6 cilinder lijn motoren (basis is oude 3 liter M3).
Maar dat 'ie hard gaat en duur is, is zeker.
V6 motoren? Zal toch niet, die heeft BMW bij mijn weten nooit gemaakt. Misschien voor de oorlog. Het zijn twee gekoppelde 6 cilinder lijn motoren (basis is oude 3 liter M3). Maar dat 'ie hard gaat en duur is, is zeker.
rsh_scuderia schreef:Een van de duurste dingen was, naast de motor de Pioneer geluidsinstalatie. Deze mocht een minimale maat, gekoppeld aan een maximaal gewicht hebben. En uiteraard een perfect geluid. Ik meen dat daardoor een van de duusrte standaard autoradio's is ontstaan.
Haha, mocht Pioneer in hun stoutste dromen hopen.... Nee, Kenwood tekende voor de geluidsinstallatie. Kwamen met een al enorm lichte installatie. Gordon Murrey gaf een keiharde nee, over enkele grammen ging dat. Kenwood kwam daarop terug met een idioot lichte installatie, zelfs ruim onder het streefgewicht zoals Gordon dat oorspronkelijk gaf.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.