Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@HHF: Die 993 Turbo van Anson heb ik zelf met de originele doos en in perfecte staat verkocht voor 10 euro.
Dan de 964 cabrio van Anson denk ik 10a20 euro.. Hangt er wat vanaf waar je ze te koop aan gaat bieden.
Ge kunt der altijd meer voor vragen, maar of je het er voor zou krijgen da is ietsken anders
1:87... weet je dat wel zeker? Heb nog nooit een Minichamps gezien in 1:87.
Halverwege de jaren negentig maakte minichamps diverse modellen, F1, DTM etc in 1:64 en 1:87. Er zijn zelfs 1:87 modellen van de DTM Calibra's uit die tijd !
motorhead schreef:Halverwege de jaren negentig maakte minichamps diverse modellen, F1, DTM etc in 1:64 en 1:87. Er zijn zelfs 1:87 modellen van de DTM Calibra's uit die tijd !
hallo kan iemand mij vertellen wat deze waard is......
kheb al verschillende prijzen gezien van 70E op de veiligsite en 140 pond of engelse site??
wie weet het....
porsche959
hij is compleet (alleen sommige onderdelen zijn los van het plastic) en schaal 1:12
verzamelen is net een bacterie, het begint met 1 en het worden er steeds meer........
Ik heb die van mij voor zo'n 25 euro gekocht. Iets hoger dan dat worden ze vaker verkocht. (voor zo'n 35 euro)
Echt waard zijn ze het niet vind ik persoonlijk, omdat de details verre van perfekt zijn, en deuren, motorkap e.d. sluiten vaak niet erg mooi aan. Ook is vaak de lak erg ruig.
Of ze zeldzaam zijn weet ik niet, ik zie ze soms regelmatig op de bekende veilingsites voorbij vliegen.