Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jelmer Is wel erg veel 90 euro voor een 308GTB . Ik heb hem ook van Starter net zo als de Mondial 3.2 en beide 328 en 308 GTS. Voor de Mondial heb ik op Ebay (incl verzenden) 30 euro neergelegd
Maar weer mooie foto's van schitterende modellen, vivado ferrari collection
Hoe ik aan het Ferrari stuur kom is een mooi verhaal. De claxonknoop is origineel en het stuur is van Nardi. Hier de beloofde foto's van de Collectie. Ik ben hier zeer trots op en ik vind het fantastisch om het eindelijk openbaar te showen voor mensen die eigenlijk de zelfde passie hebben.....Het verzamelen van hun Droomauto's.
Dit is m'n laatste aanwinst. ferrari 512BBLM(best 1/43)
Een van de bruutste ren Ferrari's vind ik. Begin jaren negentig heb ik er een over Zandvoort zien razen. Niet normaal hoe hard dat gaat.
ja klopt,ik heb nog meer modellen die Nick"pinkfloyd"Mason in zijn garage heeft staan. Zoals een 312T3 en een Daytona competition.
Ik heb ook de Pioneer uitvoering uit 1982. deze is in het bezit van John Bosch en staat in Zaandam. Ik ben regelmatig bij John's Barron Racing geweest en heb de auto in het echt van heeel dichtbij mogen bewonderen.
Bella Machina!!
Dit is echt een van de mooiste opgezette verzamelingen die ik ooit heb gezien! Compliment! De inrichting is prachtig! Vooral dat stuur vindt ik bijzonder. Het is gewoon een prive museum! En je opstelling van je modellen! G.E.W.E.L.D.I.G.!
Ook John Bosch bezit behalve de 512BBLM en een stuk of 10 ferrari F1's ook enkele Daytona compitition en een 312T3. Wat ik in m'n kast heb staan heeft hij in het echt. Grappig niet?
Echt om te kwijlen die collectie.
Een vriend van mijn vader, 400km hier vandaan in Westervoort heeft nog meer Ferrari stuff. Als ik nog eens ga komen er zeker foto's