Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmmm een Renault Laguna GT (facelift) zou wel mogen uitgebracht mogen worden door een goed merk (Norev , Kyosho of Aa ??)
En de Citroen c5 break (facelift) ook liefst dan !
autofreakie schreef::drool: Hmmm een Renault Laguna GT (facelift) zou wel mogen uitgebracht mogen worden door een goed merk (Norev , Kyosho of Aa ??) En de Citroen c5 break (facelift) ook liefst dan !
de voorspoiler hebben ze gejat van de cup versie...ik had wel een iets uitdagender type verwacht. De gt3 is toch een beetje een wolf in schaapskleren onder de porsches....
Wim heeft volgens mij gelijk, dit is een fotosjop. Nog een paar details om dit aan te duiden:
- op de tweede foto de zijskirt vlak voor het achterwiel, zit een stukje zwart op dat ik ook vaak heb als ik auto's verlaag met de GIMP
- sinds wanneer worden straatauto's met racebanden de openbare weg opgestuurd?
- de voorste lip heeft een paar rare vage zwarte lijnen bij de overloop naar de bumper en een iets te felle kleur rood naar mijn mening....