Japan: [Spoiler!!!]

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
HHF
Schaal: 1:18

Japan: [Spoiler!!!]

Bericht door HHF »

Michael Schumacher: Best een goede race, heeft nog eens laten zien dat hij nog niet versleten is.
Rubens Barrichello: Spijtig van het foutje in de eerste bocht, had anders wel ergens vooraan kunnen eindigen.
Jenson Button: Niet al te veel in beeld geweest, heeft een goede race gereden maar kon wel beter.
Takuma Sato: In de eerste bocht ging het al fout, zo zie je weer dat hij niet onder druk kan presteren.
Fernando Alonso: Zeer sterke race, van achteraan in het veld naar voren. het duel met Schumacher was een bewijs dat hij zijn titel echt waard is.
Giancarlo Fisichella: Ook een sterke race maar hij had de deur moeten dichtgooien voor Raikkonen in de eerste bocht van de laatste ronde. Een overwinning in de prullenbak!
Mark Webber: Een van de eerste keren dat hij met zijn Williams mee kon strijden in het voorste veld.
Antonio Pizzonia: Domme fout, begrijp niet hoe je naar links/rechtdoor kan vliegen als je naar rechts moet sturen
Kimi Raikkonen: Fantastische race, niets op aan te merken en net zoals Alonso heeft hij zich mooi naar voren kunnen werken.
Juan-Pablo Montoya: Jammer van zijn opgave.
Jacques Villeneuve en Felipe Massa: een onopvallende race...
David Coulthard en Christian Klien: Haalden het beste uit de Red Bull's, spijtig dat ze het podium niet haalden.
Ralf Schumacher: Mooie race, slechte strategie
Jarno Trulli: Kon veeeel beter
Jordan's en Minardi's: Bijna niets van gezien. Zoals gewoonlijk weer achteraan te vinden.
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Leuke race, vooral leuke gevechten.
Schumacher met Raikonnen en Alonso, en in de slotfase Raikonnen met Fisichella en Alonso met Webber.

Commentaar van dhr. Mol vond ik erg storend, je kon al weten dat de Schumachers en Raikonnen nog naar binnen moesten, al had je een beetje opgelet bij de stops, hoeveel liter erin ging en wat de voorspelling was hoeveel ronde ze nog konden rijden. Pitbrandje van Albers vond ik erg overdreven, zoveel was er niet aan de hand dacht ik. Wel leuk was dat een van de mensen van de pitcrew niet wist dat zijn schoenen in brand stonden :D.

Jammer vond ik de acties van Villeneuve en Sato, die Montoya en Trulli uit de race beukten. Zij hadden beter verdient.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Mod-edit:

Sorry dat ik even de topictitel aangepast heb, maar sommige hebben niet de tyd of iets dergelyks om de race s'morgensvroeg te kyken, en ze willen wel graag gewoon naar de race kyken voordat ze weten wie er gewonnen heeft.
HHF
Schaal: 1:18

Bericht door HHF »

Reacties Jordan:

Tiago Monteiro:
“Ik denk dat ik een goede race had op het circuit dat ik niet goed droog ken. Ik vroeg me af hoe het ging zijn, maar het lukte meteen om achter mijn mijn naaste concurrenten te raken in het begin en ik pushte heel hard. We zaten op een goede benzine-strategie, ik moest heel dicht bij hun zijn en zo hard pushen als mogelijk was. Ik maakte geen fouten en ik ben blij met mijn 14de plek op dit moeilijke circuit.”

Narain Karthikeyan:“Ik maakte een goede start, maar met een fout in de eerste bocht omdat het mijn eerste ronde ooit was op deze banden. Door mijn problemen van zaterdag was het grip niveau niet perfect. Nadat de Safety Car de baan weer af ging kon ik achter Massa blijven hangen tot mijn eerste stop. Na die stop versleten de banden heel veel en na de tweede pitstop kreeg ik problemen met de balans van de wagen en had heel veel onderstuur. Nabij het einde van de race, moest mijn rechter voorband vervangen worden wat mij zeer veel tijd gekost heeft. ”
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

damm die villneuve heeft echt betere glazen nodig :? hopelijk stuurt bmw eruit volgend jaar want zo'n iemand hebben we (niet meer) nodig die iedereen eraf ramt (hockenheim ook al). mooie race vooral door raikonen en alonso prachtige acties maakte ze :worshippy: hier zal a1gp niet aan kunnen tippen :angel:
Vincent

Re: Japan: [Spoiler!!!]

Bericht door Vincent »

HHF schreef:

Giancarlo Fisichella: Ook een sterke race maar hij had de deur moeten dichtgooien voor Raikkonen in de eerste bocht van de laatste ronde. Een overwinning in de prullenbak!

Raikkonen was veel sneller op de rechte lijn, probeer dat maar eens te verdedigen.

Antonio Pizzonia: Domme fout, begrijp niet hoe je naar links/rechtdoor kan vliegen als je naar rechts moet sturen[/QUOTE]

Ooit al gehoord van onderstuur ?

Juan-Pablo Montoya: Jammer van zijn opgave.[/QUOTE]

Villeneuve dwingde hem er toe.

David Coulthard en Christian Klien: Haalden het beste uit de Red Bull's, spijtig dat ze het podium niet haalden.[/QUOTE]

Een podium halen is niet echt realistisch met veel sterkere Renaults en McLarens.

Jarno Trulli: Kon veeeel beter[/QUOTE]

Moeilijk, als je er wordt uitgereden door Sato.

Jordan's en Minardi's: Bijna niets van gezien.weer achteraan te vinden.[/quote]

Albers ontvlamde in de pits.
Grab life by the horns.
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Kunnen we hier niet mee wachten tot vanmiddag de herhaling is geweest.
Dan kan iedereen er over meepraten zoals Markopolo ook al voorstelde.

groet Winno
Afbeelding
Rakesh_BMW

Bericht door Rakesh_BMW »

:thump_up: <<McLaren Mercedes :thump_up:

:worshippy: KIMI RAIKONEN :worshippy:

:thump_down: klote reclames SBS :evil:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Knap van Raikonen, ik heb hem echt leren appreciëren dit jaar. Jammergenoeg heb ik de persconferentie niet gehoord omdat ik net na de schitterende move op Fisi opgebeld werd voor een spoed (gelukkig net na toch wel "de move" van het jaar). Maar Alonso was vrij onsportief tov zijn team, weet niet of dit waar is.

Mooie strijdlust van Raikonen die ondanks een dreigend verlies van de constructeurstitel toch blijft vechten en ervoor gaat...do or die, knap en hulde.
Plaats reactie